Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '19

 
Kategori
Kitap
 

Rukiye Türeyen'den Açıklama

Merhaba sevgili okurlarım.

O kadar özledim ki sizleri.
Pek sık paylaşım yapamasam da yüreğim sizlerle.

Konuşmam iyi olmadığı için, video çekmek yerine yazarak duygularımı paylaşmak istedim.

Yeni kitap çalışmaları devam ediyor.
Siz okurlarımdan tek isteğim yeni kitabım çıkana kadar beni unutmamanız.

“Yeni kitap ne zaman çıkacak?” henüz belli değil, 2020 yaz başına kadar yetiştirmeye çalışacağım. Acele etmek istemiyorum daha güzel bir kitap olsun diye. İnşallah beğenilir.

Beni tanımayanlar internetten araştırabilir, veya youtube kanalımda bulunan videoları izleyebilirler.

Sorulan sorulardan biri de “ev aldın mı?”
Bilmeyenler için, Kanadı Kırık Melek’in Kanadına Takılanlar isimli ilk kitabımdan elde edilen gelirle evimi aldım çok şükür.

Sorularınız olursa mesaj atarak ya da paylamın altına yorum yaparak sorabilirsiniz.

Unutulmamak dileğiyle.

Sizleri seviyorum.

Rukiye Türeyen!

 
Toplam blog
: 55
: 263
Kayıt tarihi
: 31.05.17
 
 

Rukiye TÜREYEN kimdir.     1980 yılında Sakarya'da doğmuştur. Üç aylıkken geçirdiği menenjit hast..