Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '08

 
Kategori
Anılar
 

Rus kadınlar var nerde Rus erkekler

Rus kadınlar var nerde Rus erkekler
 

ÖZGÜRLÜK BİR ATIN YELESİNDE


Merhaba sevgili arkadaşlar,

Dün çok güzel bir gündü bütün annelerin anneler gününü kutlarım ama ben yine de sene de bir kere anneleri anmanın çok yanlış olduğunu düşünenlerdenim 364 gün anneni düşünmeyecek misin yani tüm çocukları bu hayat sıkıntısında iyice dara düşürmek için tasarlanmış tüketici bir toplumun çıkardığı bir olay.

Ben yinede bütün annelerin anneler günün kutlarım çocuğu olmayanların annelerini kaybedenlerinde anneler günü kutlu olsun hani Türk sinemasın da derler ya senin annen bir melek ti yavrum evet bütün anneler melektir hepsini kocaman öpüyorum.

Ben kek özürlüyüm arkadaşlar her hafta kek deniyorum ama mümkün değil, kabarmıyor kek değil pide sanki bakıyorum çoluk çocuk kek yapıyor teyzesi bak kızım yaptı acayip sinir oluyorum.Bir günde iki üç kere yapıp muhallebi altına koyduğum çok oldu.

Bir arkadaşım geldi geçen gün eşinin bir Rus bayanla ilişkisi varmış.Çok üzüldüm tabi ki neden Osmanlı dan bu yana erkekler hep Rus kadınlara ilgi duyar acaba uzun bacakları olduğu için mi eskiden Çinli kızlar bir Amerikalıya aşık olduğunda kendisini bırakmasın sevsin diye gidip gözlerinden ameliyat olurmuş ne yapalım yani bizde gidip bacaklarımızı mı uzatalım neden hep erkekler yapıyor hiç duymadım kadın bir Rus erkek bulmuş yuvasını bırakmış denildiğini.Duyan varsa beni uyarsın.

Geçen sene Trabzon a gitmiştim kardeşime karşı komşusu Rus bir bayandı kendi genç eşi ise elli yaşlarında nikahlı değiller çünkü erkek evli çocukları var birde bu Rus hatun dan çocuğu olmuş kadın apartmanda oturuyor altında cipler bolluk içinde ve de bütün mal varlığını erkek bu kadının üstüne yapmış sebep de eşi olurda bir gün uyanır mahkeme açar sa elinden gitmesin diye asıl eş ise erkeğin anne ve de babasın la yaşıyor onlara bakıyor çay topluyor uğraşıyor kadın olduğunu anlayamıyor bile oysa acı çekiyor eşi yanın da yok ama öyle bir baskı var ki konuşamıyor oysa konuşsa ah keşke konuşabilse.

Bu Rus bayanla sohbet ettik çok da tatlı dilli ona da kızmıyorum.Şartlar beklide ama bana bir şey dedi biz elde etmek istediğimiz adamı elde ederiz bizden kurtulması asla mümkün değildir.Siz eşlerinizi misafir karşılar gibi karşılamıyorsunuz oysa her şey erkek kapıdan girerken başlar en güzel giysilerinizi giyin hoş geldin deyin çok sinirli bile olsanız moraliniz bozuksa da hep gülümseyin.

Bu arada evlilik aşkı öldürüyor mu bilmem ama nikahlı olsalar beklide farklı düşünürler herkese sonsuz mutluluklar diliyorum, unutmayalım erkek yada kadın birbirimize gülerek baktığımız sürece mutluyuzdur.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..