Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '14

 
Kategori
Dünya
 

Rusya sevdası

Rusya’nın Ukrayna’yı istilası ile birlikte T.C.’de bazı çevreler tarafından Rusya hit oldu. Üstelik kendilerini Ehlibeyt olarak niteleyenler cephesinde. Bir taraftan Ehlibeyt olduklarını iddia etmekteler diğer yandan Hz. Mehdi (a.s.)’yi beklemekteler, bununla birlikte U.S.A’ nın dünya jandarmalığını Rusya’ yaya devretme gayreti içerisindedirler. Şu ana kadar yeryüzü halkları U.S.A.’dan ne hayır gördü ki? Rusya’dan ne yarar sağlasın? Hiç mi akıllanılmayacak? Bir çöplükten çık diğerine gir! Ne vakit kendimiz olduğumuzun bilincinde olunacak?
 
Ey Ehlibeyt! Soruyorum sizlere; Hz. Ali (k.v.) bugün hayatta olsa kimin eteğine sarılma gereği duyardı? Ali’ye hakaret oldu değil mi? Yoksa Zülfikar’ı ile benzersiz ilmi ile ‘Ben ve Benimle birlikte olanlar’ mı derdi? Ben cevabını vereyim sizlere. Ali (k.v) bugün yaşıyor olsa Muhammed (a.s) benim! Diyenden başkasının emrinde olmazdı. Bugün Muhammed benim diyen Hz. Mehdi (a.s)’dır. Güzel ama şayet bugün Mehdi yaşıyor ise nerede şimdi? Rusya’nın U.S.A.’nın kapısına gidene kadar bir zahmet yanı başınızda olan değeri arayıp bulunuz. Hoş, Mehdi benim, dese inanacak mısınız?
 
Peygamberlerin hiç birisi melek değildi. Her biri birer insandı. Yemek yer, oturur, uyur, cinsel ilişkide bulunurlardı. Kabul edenler de oldu inkâr edenler de. Bugün Hz. Mehdi de benzer yaşamı sürmektedir. Bakıldığında, senin benin gibi bir birey görülür. “Ebubekir bakar kendisini görür, Ebu Cehil bakar kendisini görür”. Nedir bu Ebu Cehil sevdalığı? Şanı var diye mi? Dünyalığı fazla diye mi? Güçlü göründüğü için mi? Ama bizler küfrü irşat etmekteyiz. Hadi ya. Hayırlı olsun. Davanın gerçek sahibini tanımadan mı? Ya da şöyle sorayım; Ebubekir (r.ah.), Ali (k.v.) Muhammed (s.a.v.)’i es geçip Ebu Cehil’i irşat etmeye gitmişlerdi de biz mi bu konuda bilgisiziz?
 
U.S.A olmadı şansımızı Rusya’dan yana deneyelim. Paşa gönlünüz nasıl isterse. Ebubekir olduğunu iddia eden, Ali ve Ehlibeyt olduğunu iddia eden Muhammed’in yanı başında safını netleştirir. Her şeye rağmen! Kazanıp kaybetmek Yaratıcı’nın tasarrufundadır. Siz öncelikle bir adım atın bakalım. Yarına kim öle kim kala. Endişelenmeyin ödülünüz takdim edilecektir. Her ne ise beklentileriniz.
 
Siz gidin Ebu Cehillere sonra da Muhammedsiz (a.s) olmaz deyin! Oyunları bozacak, düğümleri çözecek, ayıktıracak güç merci bellidir.
 
İnsanın en belirgin niteliği “akıl sahibi” olmasıdır. Söylenenden öte denilmek isteneni de algılama yetilerinin belirginliği ile birlikte olgunluk, rüşt erişkinliğine kavuşmuş olmasıdır. Temennimiz, öncelikle Ehlibeyt olanların asaletlerine yaraşır bir uygunluk ile bu reel olguyu kavrayıp özlerine eşdeğer bir yaşantı sergilemeleridir.
 
Gerçek akıl sahipleri ile birlikte olunması ümidi ile. Sağlıcakla kalın.
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..