Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '10

 
Kategori
Doğum Hikayeleri
 

Rüya..

Rüya..
 

Biraz önce hatırladım dün gece rüyamda annenle doğumun için hastaneye gidiyorduk. Hastane odanın süslenmesi için erkenden kalkmışız ellerimde uçan balonlar ille de balonları da götürücez diye tutturuyorum. Tabii ki sözümden dönmüyorum biz arabanızda balonlar pencerede hastaneye gidiyoruz. Odanı süslüyorum annen ''Can istediğin gibi oldu mu? '' diye soruyor ''bende çok güzel oldu tam işlediğim gibi'' diyorum.

Bu günlerde yine kalp ağrım oldun. Ama bu sefer güzel haberler aldık. Sağlıklı haberlerin geldi. Bu gece güzel bi uyku uyuruz artık. Moralimiz yerine geldi. Anneannen senin çeyizini hazırlıyor banyo takımların mini minnacık kıyafetlerin, bi sen bi de kokun eksik yeğenim sen bi gel hayırlısıyla. Sağlıkla…

Doğumun için Mutluluk Fotoğrafçısı Bahar Aykaç ile iletişim halindeyim sorun olmazsa bizimle o da girecek doğumhaneye yeri gelmişken söyleyeyim bende giriyorum seni karşılamaya anneni hiç yalnız bırakır mıyım? Tüm ayrıntıları planladık ne yapılacak, nasıl olacak, hastanede misafirlere ne verilecek, Yasin duanda neler olacak daha bi dolu düşünce .O kadar araştırıyorum ki seni karşılamak için rahatın için daha neler yapabiliriz diye arkadaşlarım Doğum Koçu diyorlar bana.

25 Kasım 2009 Çarşamba

 
Toplam blog
: 14
: 664
Kayıt tarihi
: 25.11.09
 
 

Artun a notlar tutmaya başladığımda 29 yaşındaydım artık  31 yaşındayım.Artun un müjdesini alınca..