Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

Rüya çeviricisi

Rüya çeviricisi
 

tanrıya yeteri kadar güvenemiyordum ve uçmaları lazımdı oyuncakçı çocukların insandan çok uzağa, kalbimde otuz dört çift beyaz kanat yakalattım............................


0-
Sahte sevgiler sergimi açıp
sandık için sevişenleri baş duvarımda ağırladım
sürrealist övgülere kulağımı kapatıp, “Bu gerçek” dedim:
ben bu boş duvara bakıp bakıp
kaç gece ağladım…
..
..
-1-
Ben bu duvarda bi süreliğine
ama uzunca bi süreliğine apolitik intiharlar tasarladım
hiçbir ölmek onun gibi güzel olamadı ama
yevmiye on lira
taze ekmek kokusu, sokak lambası altında
ve yüzü ne kadar da ay’dı onun
havasızlığı en çok onda tattım.
..
..
-2-
Yarı şiş yarı aralık gözlerime bakıp
gece gece çok dalma duvarına diyordu babam
her gece ölmek, kansere dönen zayıf bi alışkanlık!
sonra çok konuşan bi papağanın of! düğmesine basıp
bağırıyordu babam:

bu evlat ne yaptı lan size..
..
..
-3-
Yüzleri el ampulünün ışıd açısına göre değişenler
bazen dövlet oluyordu, bazen errörist oluyordu ve bütün
rüya çeviricileri sık sık kelebek kontrolü yapıyordu yollarda..
tanrıya yeteri kadar güvenemiyordum ve uçmaları lazımdı oyuncakçı çocukların
insandan çok uzağa,
kalbimde otuz dört çift beyaz kanat yakalattım.

bu kanatlar da ne lan! nereyi havaya uçuracaktın!
..
..
-4-
En korkak eliyle keleşine sarılmış adam
"son isteğini söyle ve ses çıkartmadan öl" dedi
onsekizbin lirası yok ama iki testi’s’i var diye
fukara çocukları öldürmeyin-hem siz kimsiniz ki
biz barako  bama’nın kutsal çocuklarıyız, hadi öl!
..
..
-5-
Boyun eğmedim  ölüme, bi avuç bağırdım!
yurttaşlar! beyinlerinize unutmaya programlı solucanlar koymuşlar!
kusun! kusun! beyninizi kusuncaya kadar kusun!

bum!.. bum!.. bum!..
müttefik rüya boyacıları duvarımı çok kanattılar baba
Ölüyorum...

 

 

sayko

 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..