Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '17

 
Kategori
TV Programları
 

Rüya çift evleniyor

Rüya çift evleniyor
 

CESUR VE GÜZEL


Cesur ve Güzel'de bu akşam sahilde düzenlenen bir düğün töreni ile yeniden evlenecekler Cesur ve Sühan. 

Bu fotoğraf karelerini görünce nasıl da yakışan bir çift dedim. Su gibi bir gelin ve damat olmuşlar. Sühan ve Cesur bakalım mutlu sona erişebilecekler mi?
Pek sanmıyorum dizinin fragmanında can düşmanları Rıza'nın hapisten kaçtığını öğreniyoruz. Rahat duracağını pek sanmam. 

Diziler uzadıkça senaristler de haklı, nasıl ilgi çekici hale getireceklreini düşünüp duruyorlar pek tabi. 22 Haziranda dizinin finali olacakmış. İstenilen reytinge ulaşamamışlar. Bunun nedeni tabi ki, Vatanım Sensin. Aynı gün ve aynı saatte bu iki güçlü diziyi rakip yapmaları bence kötü oldu. Hangisini izleyeceğimi şaşırıyorum. Birini netten sonradan izlemek durumunda kalıyorum. Son haftalarda önceliğim Vatanım Sensin olmuştu benim de.

Bu yıl gençler deniz kenarında kumsalda düğün için sıraya girecekler diye düşünüyorum. Bu güzel düğün sahnesini görünce. Dizilerin toplum yaşamına pek çok etkisi oluyor. Oyuncular ne giymiş, nasıl evlerde oturuyor, dekorasyonu nasıl, hangi mekanlara gidiyorlar bunlar dikkatli izleyicilerin gözünden kaçmıyor.

 

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..