Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '09

 
Kategori
Öykü
 

Rüya II

Rüya II
 

Dün, seni rüyamda gördüm!
Görmezden geldim.
Elimi tutuyordun rüyamda.
Gözlerime bakıp, ' Olmuyormuş işte' dedin.
Olmadı!.
Bir süre uykuya direndim kalkmak üzereyken.
Bir şekilde bitirmeye çalıştım rüyayı.
Uyanmak üzereydim, gözlerim kapalıydı.
Senin bişeyler demeni bekliyodum.
Hiçbişey demedin.
Sustun.
Sıkı sıkı tutuyordun elimi.
Bende sustum.
' Güzeldi' demek geldi içimden.
Geçmiş zamanlı bir cümle kurmak istemedim.
Veda cümlesi olsun istemedin ağzımdan çıkanın.
Uyandım sonra,
Senin kurduğun veda cümlesi yankılandı kulağımda.
Hissettim.
Boğazımda gıcık vardı, öksürdüm biraz.
Telefonuma baktım,
Saat de çok geç olmuş dedim.
Rüyamda gördüğümün başka biri olduğunu zannettim,
Avuttum kendimi,
Görmezden geldim.
Evin boş odalarında küçük bir tur attım.
Yüzümü yıkadım.
Gerçek olan sendin.
Uyuttum seni içimde.
Gözlerim açıktı.
Uyuttum kendimi,
Ben bu acıyı sevdim.
 
..
 
© hoPeace
18.02.2009  03:32 / Sakarya
 Lütfen (ç)almayın! 
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..