Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
1069
 

Rüya yorumları-2

Rüya yorumları-2
 

İşimiz mizah. Gülelim. Hayat zaten yeterince ciddi. Belki biz şaka yaparsak o da gülümser! Dedikten sonra, kaldığım yerden rüya yorumlarına devam ediyorum.

Rüyada hükümet binası görmek: Eyvah! Vergi borcunuz var demektir. Kaçabildiğiniz kadar uzağa kaçın derim. Yurt dışı çıkışları tutulmadan, havaalanlarından tüyünüz. Ya da gidip; paşa paşa ödeyiniz ki; tüyü bitmemiş yetim hakkı yenmemiş olsun.

Rüyada mehter takımı görmek: Siz mehter takımındaysanız, işlerinizde bir ileri iki geri yapıp duruyorsunuz demektir. Mehter takımı sizdeyse; devletlü padişahımız efendimiz geliyor olabilir; hazinelere yer açınız. (Bu ne demek bilmiyorum, vahiy geldi, yapacak bir şey yok, çıktı bir kere klavyeden, nasıl anlarsanız artık.)

Rüyada ev görmek: Morgac yasası ile ev alabilme hayali kursağınızda kalmış olmasın sakın! Hiç hayırlı bir şey olsa bizim ülkemize gelir mi a benim canım ciğerim, rüyasında ev hayali kuran fakirim! Aç tavuk ve darı ambarı kurgusu bu yine. Zaten rüya dediğimiz nedir ki? İki temel içgüdümüz ve onların yanından yöresinden etkilenen diğer kısa bacaklı güdücükler. Biz onları güdemeyince onlar bizi güdüyor, olay bu kadar basit.

Rüyada kana kana su içmek: Yediniz tabi kavurmaları! Sonucu bir şeye çıkmaz bu rüyaların. Susamışsınızdır. Uyanabilseniz gerçekten su içersiniz, ama demek ki rüyası ağır tiplerdensiniz ki; suyu bile rüyada halledip geçiyorsunuz, uyanmak yerine.

Rüyada ıspanak görmek: Ne o? Bu aralar çaptan düşmüşe benziyorsunuz? Temel reis olmaktan medet umma bunun adı. Üzgünüm ıspanak fayda etmez. Bir an önce bir eczaneciye danışın derim. En iyisi bir doktora görünmek. Utanmamak lazım böyle konularda. Ne var canım? Her yiğidin başına gelebilir. Stres filan olmuşsunuzdur. Malum kriz de var.

Rüyada MB görmek: Bu aralar yeterince okuyamadığınıza yorulur. Birkaç yorum da kaçırmış olmalısınız. Bu ilahi bir uyarı olup; hemen gereğini yerine getirmelisiniz derim.

Rüyada kendini avukat olarak görmek: Ahanda! Ergenekon davası yüzünden içeri alınmayasınız! Aman dikkat! Hele MB yazarları, hepiniz göz altındasınız haberiniz yok.

Rüyada balık görmek: Hiçbir anlamı yoktur. Büyük olasılıkla siz de “yaşasın, gelsin paracıklar” şeklindeki yorumlara inanıyorsunuzdur, ama değil. İnanın, balık görmek, sadece balık görmektir. Hiçbir alameti yoktur.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

sevgili hocam, üryamda anadan üryan gördüm. sonra pak sakallı dede geldi, ona sordum, neden anadan üryan var da babadan üryan yok dedim. o dede cevap verdi. oluum manyak mısın nesin, arabayı yanlış yere park etmişsin dedi. ben bişiii anlamadım. sabah kalktığımda hala rüyada olduğumu gördüm. rüya içinde rüya vardı. bir türlü gerçeğe dönemedim. döndüm kaldım. bu mektubu 137.rüya içinden gönderiyorum. bilmem ulaşacak mı. Sevgiler Memiş. :))

Murat HACIOĞLU 
 28.01.2009 12:38
Cevap :
Allahın kullarının en memiş'i, seni anan küçükken memişten erken ayırmış. Bu yüzden rüya içinde rüyaya giriyorsun. Bu sorununundan şikayetçi isen; "Erkek Güzin Abla"ya danış, kesin bir çözüm bulur:) O bulamazsa; Dr. M. Hacıoğlu kökten çözer:) Bu arada, anadan üryan olur, babadan üryan olmaz! Çünkü babadan peydah olunur, anadan üryan doğulur. Ama rüyanı yorumlamamı istiyorsan şunu söyleyebilirim:Pak sakallı dede, azıcık tehlikeli. Deniz feneri meselelerine dikkat et. Çünkü genelde o civarlarda dolaşıyorlar. Sanırım deniz seviyor bu tipler. Zaten hakaretamiz konuşmasından belli, bu aralar sıkıntıdalar. Bir daha görürsen, "tü euzu bismillah" de, hemen uyanmaya bak! Sana da bulaştırmasınlar. :) Seni gönderen çok değerli yazar arkadaşım; Murat Hacıoğluna da selam söyle:) Allahın memişi:)))  28.01.2009 20:28
 

Keyifli bir mizah yazısı. Teşekkürle, sevgiyle... MS

Mehmet Sağlam 
 17.01.2009 1:29
Cevap :
Teşekkürler:)  17.01.2009 7:23
 

Laf aramızda bu günlerde rüyalarımı TRT süslüyor. Beni de canlı yayına çıkarma ihtimalleri var mı acaba bilemiyorum! Birde rüyada balık görmek "kısmettir" diye söylerlerdi oysa sadace balıkmış ha? Buda başka bir hayal kırıklığı oldu. ... rüyaların tadı kalmadı ama sizin tadınız daim olsun.

Oktay DEMİR 
 16.01.2009 20:45
Cevap :
Bu hayır efendim. Meşhur olma isteği hasıl olmuş demek ki:) Ha gayret! Bir de balık balıktır. Ne yazık ki:)))) Hamsi tava varsa iyidir. Yemeye bakın derim:) Ama rüya ama gerçek. :)  16.01.2009 22:55
 

Abla, Ben geçenlerde rüyamda şelale gördüm, şelaleden arpa suyu akıyordun, biz (biz derken ben ve ultrasonik güzel bir hatun ) bu şelalede üzerimizde mayomuz olmadığı halde çimiyorduk, pek çok neşeli bir olayımız varmışcasına kahkahalarla eğleşiyorduk, lakin bir ara o şahane hatunun gözü mü döndü ne olduysa beni boğmaya çalıştı, bira göletinde boğulma hissinin de tadı bir başkaymış ama sizce bu neye delalet eder...Ben bunu 1-2 arkadaşa sordum, 1.si; atletin sıyrılmış sırtın açık kalmış klişe şakasını söyledi (kabız insan zati) 2.si ise ulan oğlum o filmi ben de seyrettim (emmanuelle şelalede) onu izleyip yatmış olmayasın dedi, sanki daha çağdaş bir yorum gibi geldi bana...Acep siz ne dersiniz...

silik 
 16.01.2009 16:15
Cevap :
Bunun anlamı, muhtemelen o akşam yeterince arpa suyundan arpalanamamışsın canım:) Bünye alıştığı miktar ve nitelik özlemiyle; seni rüyalarında doyuma çekmeye çalışmış:) Yalnız hatun seni niye boğmaya çalışmış orası şüpheli. Yoksa çerendeki hatunlardan birini arpa suyu yüzünden ektin filan mı? :) (Yorumuna çok teşekkür ederim canım, arpa suyun bol olsun. Tabi süpersonikler de) :)))  16.01.2009 19:30
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 135
Toplam yorum
: 3783
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 3111
Kayıt tarihi
: 23.07.08
 
 

Eğitim sürecinin bazı bölümleri Almanya ve İngiltere'de olmak üzere en son PAÜ'den eğitim uzmanlı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster