Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Rüya

Rüya
 

merhaba...


“Hey sen biraz bakar mısın?” diye seslendi birisi...

dönüp baktığımda, yeri göstererek

“kalbiniz yere düştü biri basar ezer ya da sıcaktan kokar” dedi...

sadece güldüm,

ve eğilip kalbimi yerden alıp “sağol” dedim...

biraz daha ilerledim

bu sefer bir başka birisi “pardon bakar mısınız?” diye seslendi...

dönüp baktığımda havayı göstererek

“düşünceleriniz uçuşuyor, yağmur yağarsa ıslanır” dedi...

sadece güldüm,

ve zor da olsa düşüncelerimi toplayıp “sağol” dedim..

eve gittiğimde ise,

yere düşen kalbim ile

havada uçuşan düşüncelerim birleşip sen oldular.

İnanamadım ama gerçekti,

sen karşımdaydın.

Sonra “merhaba” dedin, “merhaba” dedim.

Belki de hayatım boyunca en zor telaffuz ettiğim kelimeydi

bu ufacık “merhaba”.

Sonra, geçtin oturdun odanın baş köşesine.

Devamlı gülüyordun,

ben de gülüyordum günlerdir ilk defa.

Aradan biraz zaman geçti, yanıma geldin oturdun.

Günlerdir ilk defa bana bu kadar yakındın.

Tam öpecektin, öpemedin.

Ben uyandım.

Üzerimde bir beyaz güvercin vardı.

Tam kaçıyordu “dur” dedim.

Durdu ve arkasına baktı.

Göz bebeklerinin içinde sen vardın.

“neden”? dedim.

“ben bunları çekmek zorunda mıyım” dedim.

Göz bebeklerinde sen olan güvercin birden bir meleğe dönüştü.

Biraz sustu,

biraz ağladı

ve

merhaba dedi gitti...

Önder SARAR

 
Toplam blog
: 15
: 209
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

1982 Tokat doğumluyum ilk - orta ve lise öğrenimimi İstanbul'da tamamladıktan sonra Müjdat Gezen ..