Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Rüya

Rüya
 

http://www.fotokritik.com/1727682#e8771464 sayın aysun temelin fotografıdır..


seni bütün yollarımda aradım
kum saatlerini tekrar tekrar çevirerek
kimi zaman yılgın bir işçi...
kimi zaman yeni doğmuş bir tay gibi
titrek bacaklı..
seni bütün dillerde aradım...
babilin asma kulelerinde..
kimi zaman bir zenci..
kimi zaman prens...
seni bütün alimlerde aradım
bazen yunus gibi...
bazen lokman hekim...
seni bütün yollarımda aradım
yani 'Ben'i ...
yani 'Sen!i...
yani Sevgiyi...
farkettim ki gece karanlığında
sen tam karşımda
mor bir çiçeğin
kalbine giden yollarındasın...

 
Toplam blog
: 42
: 541
Kayıt tarihi
: 30.03.09
 
 

Hayata dair 'söz'lerim var... Türkiye' nin çeşitli illerinde yaşadım. Mühendislik eğitimimi İzmir' d..