Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Rüya

Rüya
 

Dışımı güzelleştirip,içimde geziyorum

Gördüğüm aynalar da kendimi süzüyorum

Bir köşe de ağlıyor,mavi gözleri tomur

Gitme anne gitme dur

Suçum yok ben yokum…

Yakasız elbiseler giydiriyorlar birine

Geziyor hoyrat elleri bedenin de

Birinin hayallerini çalıyorlar

Çıplak kalıyor?

Biri ağlamaklı bir türkü yakarıyor

Diğeri şaşkın öbürüne bakıyor

Gölgeler geçiyor içimden

Çocuk gölgeleri

Ben miyim o ? Giden gençliğe

Unutulmuş bir somun ekmek zaman

Soğuk ,küf kokuyor

Çığlık çığlığa susuyor kız

Ağzının kenarından damlıyor gözyaşaları

Kırık aynalar kadar gizemli bakıyor elleri

Ellerinin arasın da gözbebekleri

Dilsiz duvarlardan kazıyor geçliğini

Oyuncak bebeğinin oyuyor gözlerini

Korkuları bir şamanınkiyle eş,

Etrafın da dans ediyor,

Duvağına kan bulaşmış gelinler.

Deliliği dillenmemiş deliler

Cife çarsın da gezer gibi

Nereye baksa deli insan yüzleri

Sayılmıyor silinmiyor acıların izleri.

Gözlerindeki perdeyi kaldıran ses

Yüreğine iniyor şuara makamında nefes

Gönül secdegahından kaldırarak başları

Hiçliğe fırlatıyor topladığı taşları…

 
Toplam blog
: 48
: 175
Kayıt tarihi
: 19.08.13
 
 

Çok bildiğimden değil anlamak ve anlam kazanmak için yazıyorum, anlamlarla var olmak adına, herke..