Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '19

 
Kategori
Şiir
 

Rüya

Bir şeyler aradım hep
Ne aradığımı bilmeden
Bir şeyler özledim
Neyi özlediğimi bimeden.

Uçsuz bucaksızdı o duygu çölü
Bomboştu bakışlarımın önü.
Sanki sonsuzluk aleminde
Mutsuzluğu tam ortasında
Yapyalnızdım.

Sonra kendimi bir vahanın önünde buldum da,
Dedim ki susuzluğum erdi sona
Aşkın vahasıydı bu vaha
Elveda artık mutsuzluğa.......

Şimdi veda ettık yalnızlığa
Kalbımız yıkandı aşk pınarında
Sanki pembe renkli parlak bulutlarda
El ele uzanıyoruz mutlu sonsuzluğa.....

Bu mutluluk aleminde
Gizli değil hiç bir düşünce
Her şey gün gibi aşikar,
Ne gam ne kederimiz var.

Fakat biliyoruz, gelecekte
Pürüzler çıkacak karşımıza.
Bu pürüzler bizi inletecek,
Sonra kalbimizdeki aşk onu yok edecek.

Böylece hayat yolunda ,
Çalılar dikenler bize yol verecekler.
Engel olmak şöyle dursun
Gülümseyip arkamızdan dua edecekler.

Bir senfoni yükselecek
Bülbülün hoş sesinden
Gül bir başka açacak
En güzel kokusunu saçacak etrafa
Gülle bülbül bir olup
Birlikte şarkı söyleyecek mutluluğa...

İşte seven kalbin hayali
O hep böyle olmasını isterdi.
Oysa mutluluğun bir ızdıraba döneceğini
Hayatta mutlu dakikaların
Sayılı olduğunu, o da biliyordu.
Ve bir gün sayılı günler
Erdi sona..........
Ardında kaldı
Tatlı bir rüya........

F

 
Toplam blog
: 59
: 720
Kayıt tarihi
: 02.08.10
 
 

Mimar Sinan Üniversitesi, heykel bl. nü bitirdim. 5 kişisel sergi açtım. Bir çok karma sergilere ..