Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '07

 
Kategori
Rüyalar
 

Rüyada aldatılmak/aldatmak

Rüyada aldatılmak/aldatmak
 

Şimdi sabah sabah bu da nereden çıktı demeyin, çıktı işte. Uyanıkken görülmez ya rüyalar, geceden gördü hala etkisinden çıkamadık. Rüya deyip geçmemek lazım fena halde etkiliyor yahu insanı. Kafam karışık uyku halim hala devam etmekte. Acaba yatsam tekrar devamını görebilir miyim? hani arkası yarın dizileri falan gibi...

Aklımızın ucundan bile geçmeyecek kılıklara bürünebilir, gidilmesi mümkün olmayan yerlere gidebilir, bazen bir mafya hesaplaşmasının ortasında bazen de bir taç giyme töreninde bulabiliriz kendimizi. Rüya işte adı üstünde insan Süperman’de olur Pamuk Prenses’de. Masum bir kadınken aldatan bir kadında. Ne diyorum ya ben ne aldatması olur mu öyle şey hiç...

Gece boyunca ne denli kendimi kaybetmişim bilinmez ama sabah kalktığımda kafam allak bullak olmuştu. Yattığımda akrep ve yelkovan birbirlerine 45 derecelik açı ile uzak duruyorlardı. Zor ve yorucu bir günün sonuydu ve kafamda beni sürekli meşgul eden cevabını bulamadığım soru işaretleri vardı. Bütün bunların etkisiyle mi yoksa yemeği fazla kaçırdığımdan mı ayıp kaçmasın ama atalarımızın dediği gibi “kaba yerim açıkta kaldığından mı” bilinmez ama hem aldatıldım hem de aldattım. Aman ne olacak alt tarafı rüya deyip geçmeyin fena halde moralim bozuk, üzgünüm, canım sıkkın.

Freud amcamıza göre rüyalar bilinç altında gizlenen bir takım duygu ve düşüncelerin uykuda gün ışığına çıkmasıymış. Bir de bunu bile bile aldattım diyorum ötesi var mı? Anlamam ben rüya falan hani aldatılmayı geçtim zaten o başımıza her an geliyor da ben nasıl aldatırım. İçimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdi yani eğer Freud doğru söylüyor olsa ben geçen geceki rüyamda İtalyan Mafya Babası idim. Bunu nasıl açıklardı acaba?

Neyse bahane aramama gerek yok. Demek ki bir şeyler eksik uzun zamandır. Sevmek ve yenilenmek adına. Rüya bu deyip geçiyoruz aslında. Sevgili usta Zadig rüyalar satıyordu hani, bizde istediğimiz rüyayı alıyorduk ondan. Zadig, benim acil içinde sıcak bir yuva, düğün dernek olan bir rüyaya ihtiyacım var haberin ola. Kaç para istersen söyle hemen vereceğim.

Rüyaları fazla ciddiye almamak gerekiyor sanırım. Ben fazlamı kafayı taktım ne. Artık rüyada gibi gezerim bütün gün. Yok yok rüyada gibi gezersem yine aldatılıp aldatabilirim. Bu gün hiç uyumamak gerekecek sanırım. Aslında yarımda kalmıştı acaba geri kalanını görebilir miyim? Şaka canım olur mu öyle şey?

Uzun zamandır sevgi alamıyorum dedi kendi kendine. Beslenemiyor içimdeki aşk ve sanırım yavaş yavaş tükeniyor. Ayakta kalması için tek kişilik uğraşlarda yetmiyor artık. Gün ortasında seslenmiyor yada gece yarısında çalmıyor kapısını. Bir buket kır çiçeği ile gelmiyor ve gözlerinin içine bakamıyor. Son bir hamle ile uçmayı başaracak yavru bir güvercin gibi. Bir kıvılcım bekliyor her an parlayabilecek Poyraz rüzgarlarıyla. Eylül geldi aylardan sonbahar aslında yeni bir aşk için hiç de uygun bir mevsim değil. Ayrılıkların mevsimi bu. Yaprakların dökülmesi, yağan yağmurlar üzerine yazılan şiirlerin, şarkıların mevsimi. Bu mevsimde ancak rüyalarda aşık olunur demedi demeyin.

Dün hem aldattım hem de aldatıldım. Aldatıldığım şahsı muhteremin ismi Ayla. Üstelik Ayla gitar da çalabiliyor ve bana hiç benzemiyor. Onun dediğine göre. Aslında tam olarak aldatılıyorum sayılmaz çünkü Ayla onun eski sevgilisi. Benim kiminle aldattığıma gelince orasını hiç sormayın. Sanırım kaba yerim gerçekten açıkta kaldı. Hadi söyleyeceğim merak etmeyin Johnny Deep.


Resim: www.canankilickeser.com

 
Toplam blog
: 61
: 1378
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Sadece yazmayı seviyorum hepsi bu. ..