Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Rüyada eski ev... eski mahalle görmek

Rüyada eski ev... eski mahalle görmek
 

Ben bu işi çözemedim gitti.

Bu rüyayı çok gördüm ama sonra benim için iyi mi oldu kötü mü oldu diye.

Rüyamda İzmir'e geldiğimizde, taşındığımız 2. evin mahallesini ve eski, sattığımız evi görüyorum.

Bizim ev 4. kattaydı. Yukarı kadar çıkıyorum. Azcık içeri giriyorum. Sonra rüya bitiyor.

Bu ne anlama gelir. Eski ev... Eski mahalle... Market görüyorum. Eski mahallenin marketini. Eyvah!yemek de yiyiyorum. Ne zaman yemek yesem rüyamda sıkıntı oluyor.

Şu işe bir el atın.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..