Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '13

 
Kategori
Siyaset
 

Rüyalar gerçek olsa!

Rüyalar gerçek olsa!
 

www.bobiler.org


Gerçek hayatta görmek istediklerimizi ama göremediklerimizi bazen rüyalarımızda görürüz. Bu ihtiyacımız olan bir şeyi elde etmek, dargın olduğumuz kişiyle barıştığımızı görmek, rahatsız olduğumuz olayların çözüldüğünü görmek en azından rüya sırasında bizi rahatlatır. Ama uyandığımızda bütün bunların düş olduğunu anladığımızda ise hayal kırıklığına uğrarız. Şimdi ben dün akşam gördüğüm bir rüyayı anlatmak istiyorum. 
 
Rüyamda Başbakan'ı gördüm ve kendisi bir konuşma yapıyordu. Konuşma metni ise aynen şöyleydi:
 
Değerli Vatandaşlarım!
 
Son 13 gündür üzücü olaylar yaşadık. Bu durumun yaşanmasında bizim de hatalarımız oldu. Gezi parkının bir bölümüne tarihi topçu kışlası yapmak istedik. Ancak ortaya AVM ve rezidans yapılacağı yönünde söylentiler çıktı. Ama baktık ki halkımız parkına, ağacına sahip çıktı. Biz de halkımızın hassasiyetini dikkate alarak, topçu kışlasını yapmaktan vazgeçtik. Ayrıca Atatürk Kültür Merkezi'ni de yıkmayacağız. Daha önce planlandığı şekilde dış görünüşü aynı kalmak şartiyle iç bölümünlerinde gereken düzenlemeyi yapacağız. İncittiğimiz bütün vatandaşlarımızdan da şahsım adına özür dilerim. 
 
Sevgili Vatandaşlarım!
 
Ak Parti ilk iktidara geldiğinde hatırlarsanız, ben bir balkon konuşması yapmıştım. Orada sadece bize oy verenlerin değil, bütün ülkenin başbakanı olacağımı anlatmıştım. Belki zaman zaman yakın çevrem beni yanılttı, ben de bazı hatalar yaptım. Ancak şimdi hatalarımın farkına vardım ve artık şu parti, bu parti demeden halkımın sözüne değer vereceğim.
 
Önümüzdeki yıl seçimler var. Biz yerel seçimlerle, genel seçimleri birleştirmek istiyoruz. Biliyorsunuz tüzüğümüz gereği partimiz mensupları üç dönemden fazla milletvekili olamıyor. Buna ben de dahilim. Yeni bir anayasa hazırlamaya çalışıyoruz. Bu anayasada son kararı referandumda yine sizler vereceksiniz. Cumhurbaşkanlığı seçimine gelince, aday olurum veya olmam. Olsam bile yine buna siz halkımız karar verecek. Bu bakımdan seçim zamanına kadar herkes itidalli davransın. Bundan böyle hükümet olarak hiçbir zaman zorla bir iş yapmayacağız. Artık meydanları boşaltma zamanı. Sizden ricam herkesin artık işinin başına dönmesi ve kardeşçe yaşamamız. Sorunlarınızı ise her zaman bize dile getirebilirsiniz. Bunun için belediyelerimiz sizin emrinizdedir.
 
Sabah bu rüyamın etkisiyle mutlu olarak uyandım. İlk işim  Milliyet.com.tr nin internet sayfasına girip haberlere bir göz atmak oldu.. Orada Başbakanın fotoğrafı ve büyük puntolarla söylediği bir cümle vardı. O cümle işe şöyleydi:
 
"Anladığınız dilden konuşmak zorunda kalırım"
 
Demek ki Başbakanın rüyası başkaydı. Kimbilir belki de kendisi yandaki fotoğraftaki gibi bir rüya görüyordu.
 
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..