Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '17

 
Kategori
Rüyalar
 

Rüyalar Hakkında...

Rüyalar Hakkında...
 

Rüyalar her zaman çok ilgimi çeken konulardan olmuştur.

Bildiğim kadarıyla artık bu konu ciddi anlamda inceleniyor ve üzerinde araştırmalar yapılıyormuş.

Şu an için tam olarak kanıtlanmış bilimsel veriler yok. Ama şöyle bir iddia var. Siz uyuduğunuzda buna paralel evrenlerde diyebileceğimiz başka bir boyutta ve pek çok insanla karşılaşıyorsunuz. Rüya insanoğlunun ruhsal alemle birebir ilişki kurduğu bir boyut. Siz rüya sayesinde başka alemlere geçiş yapabiliyorsunuz. Mesela rüyanızda bir arkadaşınızı görüyorsunuz o kişiyle iletişime geçiyorsunuz aslında. Aynı anda iki kişi birbirini görebiliyor. Bu iki kişi başka bir alemde karşılaşmış oluyor. Yani bir nevi teleportasyon! (Işınlanma, kişinin bir mekandan yok olup başka yerde ortaya çıkmasına inanmak)

Ruhun telapati yoluyla hissedebilme özelliğini yazmıştım daha önce, bu da olabilir neden olmasın:)

Birini düşünürken sizi araması gibi, canınızın çektiği bir şeyi birden komşunuzun size getirmesi gibi, rüyanızda gördüğünüz birini ertesi gün görmeniz ya da ondan haber almanız gibi..

Bir gün bana çok ilginç gelen bir şey yaşamıştım. Bir gece rüyamda uzun zamandır görüşemediğim bir arkadaşımı gördüm, sabah uyandığımda aklım ondaydı. Salona gittim cep telefonumu elime aldığımda o arkadaşımdan iki çağrı gördüm. Benim onu rüyamda gördüğüm saatlerde o da beni arıyormuş. Çok enteresan değil mi? Bunun gibi o kadar çok olay deneyimledim ki telepati konusunda en ufak bir şüphem yok... 

Çoğu zamanda rüya kanalıyla sembolik işaretler alıyorsunuz. Amaa o sayfalar dolusu hazırlanan rüya tabirlerini unutun!  Bu semboller tamamen kişiye özel oluyor dolayısıyla kişi yalnız kendi yorumlayabilir. Görülen tüm semboller kişiye dikkat etmesi gereken yönde mesajlar taşıyor.

Başkasına rüya yorumlatmak doğru değildir. Ancak gerçekten olumlu yorumlayacağına inandığınız birine anlatılabilir.

Konuyla ilgili şöyle bir hadis söylenir:

Rüya gören onu hiç kimseye söylemediği sürece o bir kuşun ayağına bağlıdır (zuhur etmez), söylediği anda düşer (yani zuhur eder). Tabir edildiği anda hızla gerçekleşir. Bu durumda rüyalarınızı sizi seven, aklı başında, olumlu düşünen insanlardan başkasına anlatmayın.

Eğer rüyalarınızı hatırlayamıyorsanız uyumadan önce; Göreceğim rüyayı hatırlamayı seçiyorum diye ufak bir niyet yapabilirsiniz.

Hoşunuza gitmeyen bir rüya gördüğünüzde kimseye anlatmadan musluğu açıp akar suya anlatabilirsiniz. Rüyamdaki tüm kötülükler suyla akıp girsin diyerek..

Sonrada dua edebilirsiniz. Gördüğüm rüyanın şerrinden sana sığınıyorum Allahım diye....

 

Tabi bu arada her gördüğümüz rüya bize mesaj niteliği taşımıyor.

Çünkü bazı rüyalar tamamen bilinçaltıyla bağlantılı. Gün içerisinde gördüğünüz şeyler ve olaylar beyin tarafından görselleştirilebiliyor. Örneğin siz gündüz örümcek gördüyseniz rüyanızda örümcek görmeniz çok bir anlam taşımıyor. 

Ancak o sıralar hiç örümcekle ilgili bir olay yaşamadığınız halde rüyanızda örümcek görmeniz dikkate alınmalı..

Ya da zihin o esnada dış dünyadaki bir şeyle rüyanızı birleştirebiliyor. Örneğin duyulan bir ses, müzik rüyanızda o şarkıyı dinlediğinizi sanmak gibi. Yine kendimden bir örnek vermek istiyorum:) Bir gece rüyamda arkamdaki birinin başıma sert bir cisimle vurduğunu görerek uyandım. Son derece gerçek gibiydi etkilendim. Sonra geri uyumuşum. Sabah uyandığımda yastığımın yanında karyolanın baş kısmından kopup düşen bir objeyi gördüm. Gece rüyamda başıma vurulduğunu görmeme neden olan sert cisim oymuş meğer! :) Bunun gibi zihin duyduğu, hissettiği hatta kokusunu aldığı her şeyi hemen bir senaryo ile birleştiriyor.

Özellikle de rüya sizi her zamankinden farklı bir şekilde çok etkilediyse ve sürekli tekrar eden rüyalarınız varsa o rüyalarında üzerinde düşünmekte fayda var. 

 

Son olarak; yine tekrar eden karabasan, kabus tarzı rüyalardan kurtulmak için size bir yöntem önermek istiyorum.

Daha önce pek çok kez anlattığım yaz ve yak yöntemi!

Bu tarz rüyaların altında genellikle korkularımız yatar. Ya da hangi konuda büyük endişe duyuyorsanız o konuyla ilgili sizi rahatsız eden rüyalar görürsünüz.

Ve siz bu korkunuzu bir kağıda yazıp, "bu artık benim gerçeğim değil" deyip yakarsanız bilinçaltı buna inanır. Çünkü bilinçaltı gördüğü şeyi gerçek kabul eder.Gerçekle, gerçek olmayanı ayırt edemez!

Buna bir kaç kez devam ettiğinizde gerçekten bu kabuslardan kurtulduğunuzu göreceksiniz.

 

 

Nur Demir

Sevgiler tüüm kalbimden:)

http://nrlstyle.blogspot.com.tr/

https://www.facebook.com/NrlStyle/

 
Toplam blog
: 202
: 1460
Kayıt tarihi
: 10.11.16
 
 

Yaklaşık 20 yıldır Kişisel-Ruhsal Gelişim, EFT ve Kuantum Enerji ile ilgili araştırmalar ve çalış..