Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Rüyalar

Rüyalar
 

Taşladım onu…

Yerine gitmeden hem de…

Sizde yapabilirsiniz.

Sakal bıraktım, saçlarımı kesmedim, tırnaklarıma dokunmadım.

Boş bir arazi buldum.

Başta cep telefonum olmak üzere, tüm teknolojik aletleri bıraktım.

Taşlamayı yapacağım yeri iyice kontrol ettim.

Başka görünen canlı olmadığından emin oldum.

Yerden küçük taşlar topladım onları yıkadım.

Büyük bir özenle temizledim.

Sonra başladım taşlamaya…

…Dedim.

Attım taşı.

…Dedim.

Attım taşı.

…Dedim.

Attım taşı…

Kendimi kaptırmışım.

Taşlanacak o kadar çok “O” varmış ki bitmiyor, sonunda yoruldum.

Gücüm kalmamıştı taşları bıraktım.

Bir an duraksamadan geçirmeden…

Taşlanan yere geçtim.

Bekliyordum…

Kalktım...

Rüyalar gerçek olabilir mi?

 
Toplam blog
: 371
: 835
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Adalet önce kendimizde başlamalı ve haksızlıklar sorgulanmalı  ve hataların, afetlere dönüşmeden ..