Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '09

 
Kategori
Anılar
 

Rüyaların kadını: “Sam”

Rüyaların kadını: “Sam”
 

Ne şahane bir kadındı bizim çocukluğumuzda “Sam”. Ben şahsen hala hatırlarım. Sanırım o dönemdeki birçok kişi de hastasıydı.
Okuldan gelip “Hayat Ağacı” seyrederdik. Çılgınca bir şeydi.

O günlerde televizyon ne kadar önemli bir şeymiş ki üzerinden yıllar geçmesine rağmen, garip bir şekilde, bugünlerde gözümü kapattığımda dizinin jeneriğini hatırlayabiliyorum.

Belki de bazılarınız hatırladı. Bir ağaç vardı jenerikte. Dalları uzuyordu. Hatırlayan varsa bu jeneriği, o da benim gibi ağır şekilde dizinin hastasıymış.

Birçok kişi o günlerde “Sam Whitmore” karakterini oynayan sarışına aşıktı. Garip bir şekilde “Sam” hayaliyle yatıp “Sam” hayaliyle kalkıyorduk.

Biraz da “Sam” karakterinin ıslak dudakları ve dizi içindeki herkesi baştan çıkarma hareketleri bizi baştan çıkardı herhalde. O dönem modaydı saçları sağdan sola atmak ve gözleri kısarak bakmak.

“Sam” de atardı saçlarını bir taraftan diğer tarafa, bizi eksenine alırdı.

En çok aklımda kalan; bir öpüşme hikayesi vardı dizide ve her seferinde bir aksilik çıkıyordu. Ne bekledik “Sam” öpüşsün diye. Olmadı galiba sonuçta da. Tam hatırlayamıyorum.

Geçenlerde bu fotoğrafı bir internet sitesinde gördüm. Dedim bu bizim “Sam”. Evlenmiş, yaşlanmış, çocuk sahibi olmuş.

Hatta gazeteler 40 yaşında olan aktristin 2. çocuğuna hamile olduğunu da fısıldamakta.

Sonra toparladım kendimi. Bu bizim “Sam” değil dedim. Bu Kelly Rutherford.

“Sam” hala 20 yaşında, saçlarını savuruyor sağdan sola, dudakları ıslak…

 
Toplam blog
: 34
: 704
Kayıt tarihi
: 17.02.09
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Yakın siyasi tarihimizle ve genel politik konularla ilgilenmeyi severim. F..