Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Rüyam Evliliğimi Bitirebilir

“25 yaşında genç bir kadınım, İki yıldan bu yana evliyim. Eşimle çok mutluyuz. Ancak benim yaptığım bir hata sonucu eşim eve gelmiyor.

Bundan on gün kadar önce eşime gördüğüm rüyamı anlattım, Gördüğüm rüya onu çok kızdırmış.

Bana boşanma davası açacakmış. Oysa bu sadece bir rüya…

Annemin önerisiyle size yazıyorum.

Boşanmak istemiyorum. Eşim dava açarsa kazanır mı? Ne yapmalıyım?”

***

Değerli okurum, keşke böyle bir şey yapmasaydın. Ben, rüyanızı buraya alamıyorum. Böyle bir rüyayı eşinize anlatmanız şart mıydı?

Hiç kimse eşinden böyle bir rüya duymak istemez. Belki o da size böyle bir rüyasını anlatsa siz de çok üzülürdünüz.

Ama artık olan olmuş, mademki evliliğinizi sürdürmek istiyorsunuz, özür dilemeyi deneyin.

Sorunuza gelince eşinizin sadece bu rüyaya dayanarak açacağı boşanma davasının kabul edileceğini sanmıyorum. Ama aranızda başka somut boşanma nedenleri varsa o zaman durum farklılaşır.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..