Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '14

 
Kategori
Rüyalar
 

Rüyamda Böğürtlen Yiyordum!

Rahmetli annem rüyalarını anlatmayı pek severdi! 

Ben de kızardım tabi!

"Anne, başka işin yok mu ya; esir alıyorsun beni! Bir saat senin rüyalarını mı dinleyeceğim şimdi! Git

gelinine anlat rüyalarını!"

Bu kez annem kızardı bana!

Bu gece ben de bir rüya gördüm!

Size anlatayım diye de  erkenden kalktım!

Rüyamda böğürtlen yiyordum!

Etrafı yalçın kayalıklarla çevrili yemyeşil bir vadideyim! Vadinin ortasından da asfalt bir yol geçiyor!

(duruyor!)

Yol kenarları böğürtlen dikenlikleriyle dolu!

Başlıyorum büğürtlen yemeye!

Hatırladığım kadarıyla en az elli tane böğürtlen yedim!

Uyandım birden!

Hayırlara vesile olur inşallah diyerek kalktım, interneti açtım ve  rüya tabirlerine baktım!

Bol para ve kısmet demekmiş!

İnanmayan " rüyada böğürtlen yemek!" yazsın görsün!

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..