Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Rüyamda Kaybettim Seni

Senin, rüyamda bile, öldüğünü görmek ne kadar da zormuş

Sen olmayınca aslında, benim dünyam durmuş.

Ölümünü duyduğumda, yaşadığım çaresizliklik ve boşluk

Senin bi daha hiç olmayacağını bildiğimde yüreğim oldu kışlık.

Sokağına vardığımda, çökmüştü üzerime derin bi karanlık.

Herkes seni konuşuyor, sana ağlıyor, bir bilsen yalanlık.

Sen öldüğünde, neredeydi diye haykırdım, düşündüm bu insanlık

Yalvardım Allaha, sevdiğimi göster, cennetinde içim dolsun aydınlık.

Gözlerimi açtığımda, yatağımda acıdan buz kesmişim.

Rüyamda gördüklerimden dolayı, kendimden geçmişim.

Senin ölmediğini, bildiğimde, sevinip bir oh çekmişim.

Benim olmasanda, nefes aldığını bilmekle yetinmişim.

Tek dileğim var artık, ben gitmeden sakın sen gitme,

Beni nefesisz bırakıp, yalnızlığımla terbiye etme.

Bu yalan, dolan, dünya kuyusuna sen olmadan itme.

Rüyamda kaybettim seni, lütfen gerçekte gitme.

 
Toplam blog
: 6
: 665
Kayıt tarihi
: 21.10.08
 
 

İstanbuldan 21 yıllık Ferit Gaziosmanpaşa' da yaşıyorum. Anadolu Üniversitesi Sosyoloji bölümü 1. sı..