Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '15

 
Kategori
Şiir
 

Rüyamda sen

Rüyamda sen
 

BENİM OBJEKTİFİMDEN


Tutsaklıktı bende ki AŞK

Özgür olsam

Sen olur'muydun aklımda..

Sen olur'muydun hayallerimde..

Sen olur'muydun Dünüm' de Yarın'ımda...

Özgürlüğümü tükettim

Rahatsız eder yaa göze batan çöp

Sende kalbime beynime ruhuma ansızın düşüp

Anılar ile bedenime hakim

Seni düşler iken buluyorum kendimi ansızın

Üzülüyorum halime

Üzülüyorum sensizliğe

O yüzden geçmişten medet ummak zor

O yüzden geçen mutluluk

 

Rüyamdaydın dün gece

Yanımda bensiz yıllarından bahsettin

"Kızım var" dedin

"Hayır" dedim "yok senin kızın"

"Evet yok" dedin

"Beni çok seven Mustafa'nın kızı"

"Bana arada (baba) diyor" dedin

İçim acıdı

Ellerine dokunmak istedim

Birden uyandım..

Sen Uzaklarda

Ben Uzaklarda

Seni Mutlu etmesemde

Mutlu ol istedim..

Sevgiye Sevgilerle

 

 
Toplam blog
: 23
: 435
Kayıt tarihi
: 12.11.07
 
 

 Öğrenmek, birşeyler paylaşmak adına Milliyet Blog'dayım. ..