Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Rüyamdan gidişin

Rüyamdan gidişin
 

Bugün akşam 18:30 da uyanabildim.
Bilinçaltımı ve bilincimi ve hatta beynimin her bir hücresini öyle bir rüya etkisi altına almıştı ki, ve o kadar güzeldi ki; uyanmak istemiyordum.

Uyandım, rüyaymış yine dedim ve dünyam bir kez daha yıkıldı.

Ben birşeyi birkez kaybettim ama, bu rüyalar yüzünden her gece kaybediyorum ve her gece ilk günkü acı bıçak gibi dayanıyor boğazıma...

Düğümleniyor, konuşamıyorum. Biliyorum konuşursam kaybolup gideceğim, boğulacağım gözyaşlarımın damlalarında..
O gün kaçıyorum herkesten, kendimden bile..

Bu Allah'ın bana bir cezası mı, yoksa yaşanmışlıkların bilinçaltımla işbirliği yapıp bana kurduğu tuzaklar mı?
Ne olduğunu bilmiyorum ama bir rüya, öyle bir rüya ki; gerçekten daha gerçek...

 
Toplam blog
: 5
: 1258
Kayıt tarihi
: 03.03.10
 
 

Adana'da doğup büyüdüm. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İşletme bölümünden mezunum. Kendimi bild..