Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Rüyamı anlattım boşanabilir mi?

Rüyamı anlattım benden boşanabilir mi?

“25 yaşında genç bir kadınım, eşimle birbirimizi severek evlendik. 4 yıldan bu yana da çok mutlu bir evliliğimiz var.

Bundan 2 hafta kadar önce evde eşimle şakalaşıyorduk. Eşim bana bir rüyasını anlattı.

Ben de ona ‘Bir rüya gördüm ama anlatamam, çok kızarsın,’ dedim. Çok ısrar etti. ‘Söz kızmayacağım,’ dedi. Ben de hata yapıp anlattım.

Duydukları üzerine birden ciddileşti ve bana bağırmaya başladı. ‘Bu ne biçim rüya, çık git bu evden’ dedi. Ben baktım işler daha kötüye gidecek valizimi hazırlayıp evden ayrıldım.

O günden beri ne arayıp be soruyor. Sadece dün bir mesaj attı. Gönderdiği mesajda ‘Sana boşanma davası açtım, tebligat yakında elinde olur;’ diyordu.

Annem size sormamı istedi.

Eşimi halen seviyorum, böyle basit bir nedenle boşanmak istemiyorum. Eşim dava açarsa kazanır mı? Beni bilgilendirmenizi rica ediyorum.”

***

Değerli okurum, sizin eşinize anlattığınız rüyanızı buraya almam olanaksız. Böyle bir rüyayı eşinize anlatmanız gerekir miydi?

Hiç kimse eşinden bunları duymak istemez. Belki o da size böyle bir rüyasını anlatsa siz de çok üzülürdünüz.

Ama artık olan olmuş, mademki evliliğinizi sürdürmek istiyorsunuz, özür dilemeyi deneyin.

Sorunuza gelince eşinizin sadece bu rüyaya dayanarak açacağı boşanma davasının kabul edileceğini sanmıyorum. Ama aranızda başka somut boşanma nedenleri varsa o zaman durum değişir.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..