Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '07

 
Kategori
Rüyalar
 

Rüyanda beni gör

Rüyanda beni gör
 

Sizce rüya nedir? Buna kesin bir cevap verecek birini ben bilmiyorum. Rüyalar eski zamanlardan beri kafaları kurcalar durur. Kimine göre gerçeklerden kaçışın bir yolu. Kimine göre gerçeğin kendisidir. Rüya isminde bile bir gizem saklar. Rüya uyku sırasında görülen şey diye pekte kesin tanımlanamaz. Rüya görmek iyimidir, yoksa kötümü? Rüyaların altında hangi gizli simgeler vardır. Ne kadar sıklıkla rüya görmek sağlıklıdır. Ya da rüya görmek tek başına sağlık göstergesi midir? Renkli rüyamı makbuldür, siyah beyaz olanımı yoksa? Rüyada hayvan görmek nasıl yorumlanmalı. Rüyada ekmek görmek ne ifade eder. Rüyasında gelinlik gören genç kız bunu neye yormalı?

Öyle ya birde rüya yorumlayanlar vardır. Ciltler dolusu yorum kitapları basılır. Gazeteler kupon karşılığı verir okurlarına. Hizmet olsun diye! Başka niyet arayan rüyasında beni görsün. Rüya bir bilinmeyen olduğu için onu yorumlayanlar ayrıcalıklı insanlardır. Dini rüya tabirleri, din dışı rüya tabirleri. Mısırlılara göre, Mayalara göre, Sümerlere göre rüya yorumları hep farklı farklıdır. Birinin dediğini öbürü tutmaz. Hepsi aynı olsa ne değeri kalır yorum yapmanın. Rüya iyidir güzeldir de en kötü yanı uyanmasıdır.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..