Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Rüyanın yedi günü

rüyanın 7 günü-geçip gider hayat-ben senin suyuna gitmem
gidemem nabız tutamam-sarmaşık gibi hayatımı sarmış gurur
senin cesaretin utanmış-dinlesin beni rüzgar-dağların gölgesinde..
 
gönlümün boş köşesini bıraktım-ayrıldım..-sessiz ağıt-ses duymadım
bir ağrı çekerdim-rüyanın yedi günü-karanlık-gözlerim görmüyordu
içimdeki korolar susmuş-yok fazla ses istemem
bu ağrıyı çekerim ben-ses boşuna-yalnızca bir ümit-boşuna
 
gün önce kayboldu-hayır-önce ben kayboldum-hiç bir nehri geçerek
ayaklarım ıslak-çimlerde gezindim-sevinç yok - telaşsız/nefes ritmim
utangaç / zümrüt içinde saklanan yeşil de  utangaç
 
ne olursa olsun/perdeler kapalı/perdeler arkasında gizlenen bir kadın
o bir gölge kadın/yüzü giz-li/arkadaşı yok/parmakları uyuşmuş yeşil dikmekten
 
rüyanın 7 günü yalan - rüya görmüyor-umut yok-bütün oğulları ona hıçkırıklar verdi
kişisel bahçesi yok-seni seviyorum dedi adam-işlenmemiş sözcüklerle
tutkusuz gözleri adamın-gümüş ayak izleri 7. rüyada kalmış

rengin özesmi

 
Toplam blog
: 99
: 289
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

1961- Ödemiş doğumlu - Gazi Ünv.İksadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu - Şiirle uğraşıyor... ..