Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Rüyaya gözünüz aç ve açıksa!

Rüyaya gözünüz aç ve açıksa!
 

Gözünün üstündeki kapak bizzat kendi gözüne aitti ama her nedense gözüne pek bir uyumsuzdu. Bir türlü tam kapanmıyordu. Sanki gözü; "bir damla uykuyu bile kesinlikle içeriye sokmayacaksın" diye büyük bir yerden emir almış gibi gece gündüz gözcülük yapıyordu. Düş bahçesinin çit görevini üstlenen kirpikleri o kadar uzun boylu değildi ama uyku bir türlü gözüne atlamayı beceremiyordu.

İşyerinde her sabah gördükleri rüyaları ballandıra ballandıra birbirine anlatanlara sinir oluyordu. Hayatında öyle ya da böyle karınca kararınca herşeye sahip olmuştu. Bazen peşin bazen taksitle.. Ama şu uyku ne kadar da farklı bir meseleydi böyle.. "Bireysel uyku kredisi" diye bir şey olsa hemen başvuracaktı. Bir ara doktora bile gitmeye düşündü. Söyleyeceklerini de unutmamak için bir kağıda sıralamaya başladı.

- Doktor bey, ben uyku problemi yaşıyorum. Hani bazı insanlar midem almıyor derler ya! Bu ifade göz için de geçerli midir? Yani benim gözüm uyku almıyor da?

- Gözümle kapağı birbirine tam temas etmiyor acaba ne yapabilirim? Kirpikleri aradan çek diyeceksiniz belki ama o kadar uzunlar ki bunu başarmam mümkün değil!

- "Rüyasız Tabir Kitabı" var mıdır acaba? Çünkü ben rüya körüyüm. Acaba sabaha karşı görüyorum da bakar kör olduğum için mi göremiyorum?

Sonra kendi kendine gülmeye başlıyordu. Bunları doktora söylediğinde Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinin Kral Dairesinde sonsuza dek ağırlanacağından hiç şüphesi yoktu.
Sonra doktorun kendisine söyleyebileceklerini düşündü.

- Beyefendi size bir yapıştırıcı yazıyorum. Bunu geceleri kirpik diplerinize boydan boya süreceksiniz. Sizin göz yapınız uykuya müsait değil. Sanırım dışarıya sızdırıyor.

- Gözünüz dana gözü gibi mübarek! İrili ufaklı her türlü rüyayı içine alabilir maşallah.. Problem sizde..

- Rüya Tabir Kitabını duydum ama tabiri caizse sizin söylediğinizi ne öğrencilik ne de meslek hayatımda işittim. Hani görüyor da net olmadığı için hatırlamıyor olsanız size bir "rüya görüş dürbünü" yazacaktım ama neyse!

Uykunuz ve rüyanız bol olsun inşallah...

Aysel AKSÜMER 

 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..