Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Rüzgâr sevincimi aldı götürdü

Rüzgâr sevincimi aldı götürdü
 

Rüzgâr sevincimi aldı götürdü, Bana geriye kaldı gam, keder, züntü


Candan, sevecen bir gupse dilemiştim,

Onu gördüğüme ne çok sevinmiştim,

İki can, tek bir yürek olsun istemiştim,

Neçare kaybettim, kısa sürdü sevincim,

Rüzgâr sevincimi benden aldı götürdü,

Bana geriye kaldı, gam, keder, üzüntü....

****

Yıkanmıştı, pak olmuştu düşünceler,

Kirden, lekeden arınmıştı tüm sözler,

Merhamet yaşlarıyla ıslanmıştı gözler,

Henüz maskeler yoktu, gerçekti yüzler,

Rüzgâr sevincimi benden aldı götürdü,

Bana geriye kaldı gam, keder, üzüntü....

****

Onsuz yine kirlendi, pas tuttu duygular,

Koptu, birbirine bağladığımız umutlar,

Maskeler takılmış görünmüyor simalar,

Ben onu yitirdim, sevincim kısa sürdü,

Rüzgâr sevincimi benden aldı götürdü,

Bana geriye kaldı, gam, keder, üzüntü....

****

Onunla yüz yüze, göz, göze gelemeyiz,

O tatlı hayalleri, sözleri dile getiremeyiz,

Biz bir daha birbirimizi hiç göremeyiz,

Birimiz hala yalanda, birimiz esasta,

Rüzgâr sevincimi benden aldı götürdü,

Bana geriye kaldı, gam, keder, üzüntü....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN 

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..