Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Rüzgar ve annemin sesi

burnumda

ekşi mayadan ekmek kokusu,

köklerimde sen.

alıştım artık rüzgarlara,

rüzgar

kimsenin olmadığı

değirmen zamanlarda

sırları fısıldar bana.

yemyeşil bitkiler

eğiliyorsa hayatta kalmak için.

öğrendim kırılmamayı

yüzümdeki bilge çizgilerle.

belki de

teslim olmak en güzeli.

mutlu da oldum diyebilirim

sıcak rüzgarlar eseli beri.

elinde orağıyla

zamanın beni biçmeyi gelmesi?

ne kibirdir değil mi?

bu değirmen

ambarları birden öğütür

bir tek buğday tanesini değil ki.

ruh,

saklambaçta heyecanlanıp

ortaya atlayan çocuklar gibidir.

oyunun biteceği belli.

az sonra

annemin sesi gelir

uzaklardan annemin sesi gelir.

yüzüme vuran sıcak rüzgarlarla karışık

annemin sesi gelir.

ruh ikilemde.

oyunun tadı ile

annemin sıcaklığı.

annem çağırır beni,

dinlemeli.

günbatımında aceleci bir kaç kuş gölgesi

annem,

mutlaka gitmeli.

 
Toplam blog
: 82
: 6114
Kayıt tarihi
: 20.05.12
 
 

Hukukçu bir anne.  Hayatta her şeyin kontrol edilemeyeceğini zor da olsa öğrendim.  Hayat, kısa b..