Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Rüzgara kadeh kaldırmak

Rüzgara kadeh kaldırmak
 

http://www.antoloji.com/siir/media/68/www_antoloji_com_885268_14.jpg


Bu pazar seni anacağım kendi dünyamda, hani rüzgara söz verdim onun yönünde gözlerim kapalı esintiyle beraber kaldıracağım rakı kadehini. Sadece sessizlikte ve yalnızlıkta bunu düşünüp ve yapacağım. Rüzdarda insan nasıl dans eder bilmiyorum ama ben şuan onu yapıyorum sanırım. Anlatılarım hep sana hassaslık zirvesinen çıkmış insan sarrafı. Kırılma noktanı biliyorum, anladım seni gideceğin zaman ne derece samimi olduğunu. Şimdi pazarı düşünüyorum kadeh kaldırmış gibi senin o anı hissedipte herçekten haz duyabileceğine şahit olmak isterdim.

Nedir bu rüzgarın verdiği tatlı sarhoşluk! Belkide gerçekten özlenenden öte aranılanlardır. Bende bir mum yakıp ardında duran rakı kadehini seyredeceğim. kadeh içinde gezinen gizem perdesini aralayarak sana bakacağım. Bugün seni görür gibi oldum eminim serap değil di bu ve geleceğinide biliyordum dünden. Bu konuda kendime fal açmıştım olmayan Tarotlardan. Şimdi ise gelecek diye beklerden bir gözkırpmasını hissettim senden.

Deli yürek bu belki ama hissedişlere ses vermek gerektiğini biliyorum. Her ne kadar "asla" dense bile aslında bunun mecaziyetinden kaynaklandığını düşünüyorum. Yaşam döngüsünde herkese sevgi dolu, keşkelerden uzak günler diliyorum...

Sağlıcakla kalın.


NOT: Bir seslenişin hitabıdır bu.

 
Toplam blog
: 105
: 880
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

Delice biri, aşka inanan zaman zaman hayatı tiye alan deniz tutkunu işte kısaca...