Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
 

S.S Milliyet Blog Evleri Konut Yapı Koop!

S.S Milliyet Blog Evleri Konut Yapı Koop!
 

Yurdagül Hanım’ın yazısı beni heyecanlandırdı!

“Blog sakinleri sitesi!”

Hep hayalimdir. Beş yüz metre kare arsalar olacak şöyle yan yana; üzerine yüz elliden üç yüz metre kare evler yapılacak, çevresi de bahçe olacak!

Komşular da Milliyet Blog’dan!

Allaaah!

Herkes birbirini tanıyor nasılsa! Huyunu, suyunu, tuzunu, tuzsuzunu biliyor!

İnşaatları ben yapardım! Ahşap sistem! Yüz yıl garantili!

Bakkalımızdan tutun da Kulüpçümüze kadar var burada nasılsa! Ele güne muhtaç olmayacağız yani!

Bahçe işlerini da Facebook sanallığından çıkarmış oluruz böylelikle!

“ Domatesler ne durumda Nilgün Hanım?”

“Sararıyorlar!”

“Güzeeel! Nurşen Hanım ne oldu sizin Çarliston biberler?”

“Yandı!”

“Yahu biber yanar mı? Saman mı bunlar?”

“Su vermeyi unutmuşum da!”

Şikâyetler de oluyor tabi! Bir bir geliyorlar!

“Abi, senin yaptığın ev gıcırdıyor gece! Nedendir acaba?”

“Muhterem Ahmet Secer kardeşim, daha ne istiyorsun? Ben o evi sana özel yaptım! Evin zikir yapıyor işte! Sen de kalkıp dua edeceksin Mehdiye o saatte!”

Gelir blogdaşın birisi!

“Ahmetçiğim az önce revire gideyim dedim, bir de ne göreyim? Doktor facede okey oynuyor!”

“Vay üçkâğıtçı!”

“Yok yok, okey oynuyordu! Az bekle dedi! Ölsem umurunda değil!”

“Neyin var?”

“ Hemoroit!”

“O anlamaz o işten!”

Tam bu sırada mahalle camiinin hoparlöründen bir ses yükseliyor!

"Değerli sakinlerimiz, bu akşam yatsı namazı arasında derneğimizin konferans salonunda Solun paradoksal çıkmazları konulu panelimiz vardır. Tüm mahalleli davetlidir!"

Haydaaa!

….

Not: Biri devam etsin! Dizi olsun bu!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..