Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Saat sabahın yedisi !!!

Saat sabahın yedisi !!!
 

Sayamadım bu sensiz kaçıncı sabahın yedisi.

Uykular haram bana rüyalar yasak,

Karanlıkta var artık kaybolmak.

Saat yedi, sekiz, dokuz

Ne fark eder hepsi bensiz değil mi

Hepsi sensiz değil mi?

Sayamadım bu kaçıncı anışım seni

Sayamadım bu kaçıncı yazışım seni

Sayamadım bu kaçıncı yok edişin beni

Saymayı bile unuttum sayende

Sadece kelimelerim var derdime eş

Ne bir dost nede kardeş

Sadece kelimeler kaldı derdime eş
 
Seni sana bile anlatamazken bu neyin yazışı
 
Seni kendime bile anlatamazken bu neyin acısı
 
Seni sensiz yaşarken bu neyin sevdas
 
Ah bir anlayabilsem
 
O zaman saat yedi olmuş, sekiz olmuş, on olmuş
 
Ne yazar
 
M. Semih KURU
 
 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..