Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

AYFER AYTAÇ GAZETECİ YAZAR

http://blog.milliyet.com.tr/ayferaytac

08 Kasım '15

 
Kategori
Mizah
 

Saatlerimiz yalama oldu

Saatlerimiz yalama oldu
 

Saatler bugün geriye alınmış halde


Saatlerin geri alınacağını duyan Temel, evde ne kadar eski saat varsa alıp saatçi Dursun'a geri götürür.

 Kapıyı açar ve saatleri masaya koyarak

- Al Pakayım. Bugün saatler geri alınıyormuş, der.

 Dursun hemen cevap verir.

-Bende duydum oni. Ama sen yanlış biliysun da...

 Temel;

- Olur mi canum. Kulaklarımla duydum da... Saatler geri alınacakmış bugün.

 Dursun;

 Ben de dinledum. Doğru saatlar geri alınacak, ama sadece bir saat geri alınacak dedi. Ben sadece bir saatini geri alırım diğerleruni götür demiş...

 Bu soğuk espriden sonra sanırım saatlerinizi bugün itibariyle bir saat geri almayı unutmazsınız. Şaka bir yana bir ileri bir geri saatlerimiz yalama oldu. Kış saati uygulaması vatana millete hayırlı olsun.

 
Toplam blog
: 622
: 205
Kayıt tarihi
: 08.12.14
 
 

Gazeteci-yazar ..