Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '09

 
Kategori
Magazin
 

Saba Tümer, güneş gibi kadın...

Saba Tümer, güneş gibi kadın...
 



Bazı insanların ''özel ve güzel yaratıldığına'' inanırım...

Çirkin kadın yoktur ; kendini sevmeyen kadın vardır.

''Ne gözel yaratmış yâr,yâr!..Seni yaradan !..'' diyerek türkü çığıran Neşet Ertaş'ın ilham kaynağı da ''güzellerdir.''

Bazıları da ''Tanrım beni baştan yarat !..'' diye yalvarır...Haksız da sayılmazlar...

Güzellik, sadece dış görünümdeki, çekicilik değil !..

Ben güzele güzel demem; onda empati, duygusallık,saygınlık, alçak gönüllülük, höşgörü, şen ve şakraklık olmazsa !..

Saba Tümer,bir güneş gibi !...Girdiği yeri ışıtıyor ve ısıtıyor.

Kültürlü ve zeki olduğu, konuklarıyla olan başarılı iletişiminden anlaşılıyor.

Kahkahaları da ''Yapmacık değil ''... Damardan geliyor...Şuh ve canlı !..

''Hüseyin !..'' deyişi bile bir başka...Gözlerine dikkat ettiniz mi ?..Ne kadar canlı !..

İyi bir TV izleyicisi ,değilim...

Ama...

Saba'yı izlerken, başka bir dünyaya gidiyorum.

Allah,sahibine bağışlasın !..

Sohbetine doyum olmuyor...Uykusuz kalmaya da değiyor...

Kanal değiştirmiş...Hiç sızlanmıyor...Görevine âşık ... Doğal ve güzel...

Dün geceki konuklarından Mişa'nın getirdiği çikolatalı hediyeyi,konuğun ısrarına rağmen proğram sırasında yemedi !..

'' Yiyen var;yiyemeyen var !.. Ulu orta yememiz uygun olmaz '' dedi...Yapmacıksız ve içtenlikle ...

Bir röportajında,

" -18 yaşına kadar kimseyle çıkmayacaksın, herkes peşinden koşacak ve ilk aşkınla evleneceksin!..- diye büyütüldüm. Nitekim gerçekten de 18 yaşına kadar kimseyle flört etmedim.

Bütün İzmir, hatta Çeşme’ye gelen İstanbullu erkeklerin hepsi peşimdeydi. O zamanlar ev telefonu vardı, inan 2 dakika susmazdı. Her neyse... Denileni yaptım, kaçtım, kaçtım... Aynen öğretildiği gibi... 18’inde ilk flörtüm olunca, ezber bozuldu...'' diyor ve...

''- İzmirli olmak dişi olmaktır, doğuştan!..'' sözleriyle 'noktayı ' koyuyor.

Bir erkeğe ''Can verir '' , içi ve dışı güzel olan kadın...

Ey Nedîm-i Şuâra !..Gel de seni anma !..

Haddeden geçmiş nezâket yâl ü bâl olmuş sana
Mey süzülmüş şîşeden ruhsar-ı âl olmuş sana

.........

Leblerin mecrûh olur; dendân-ı sîn-i bûseden
Lâlin öptürmek bu hâletle muhâl olmuş sana





 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..