Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '11

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Saba Tümer'i kutluyorum..

Saba Tümer'i kutluyorum..
 

Dün dikkatimi çekti Saba Tümer canlı program yapmadı. Bugün bakamadım televizyona ama muhtemelen bugün de yapmamıştır.

Programı kaldırılmış olamaz, çünkü sevilen programcı ve aynı zamanda ekrandan seyirciye pozitif elektron yükleyen bir isim dedim kendi kendime.

Sahiden de öyle, Saba hem ekrana yakışan, güven veren  bir yüz, hem de sıcak, samimi,doğal,  pozitif ve bizden biri..

Bu kadar artıları olan bir insan'ın 24 şehit'e duyarsız kalmasını düşünemem. Saba hasta falan değilse, tahmin ediyorum programına terör saldırısı yüzünden ara vermiştir..

Dün aynı saatlerde diğer kanallara baktım, Seda Sayan canlı performansındaydı ara vermeden..

Böyle acı günlerde program iptal edebilmek, bir duruştur!

Acıyı paylaşmaktır, terör'ü lanetlemektir!

Ana yüreğini hissedebilmektir.

Saba, bunu yaptı sanıyorum. Üstelik anne olmadığı halde. Hem terör'ü lanetledi hem de sessiz protesto etti programını iptal ederek.

Sevgiler Saba..

Benzer sessiz protestolar, slogansız sessiz yürüyüşler yapmalıyız toplum olarak Hatta Kürt kökenli kardeşlerimizle birlikte yapılmalı sivil toplum örgütleri yönetiminde.

Terör meselesi ayrı bir mesele, Kürt meselesi ayrı bir mesele. Son zamanlarda Kürt kökenli vatandaşlarımız terör'ü ayırt etmeye başladı.

O halde etkin gazete köşe yazarları kaleme sarılıp Kürt kökenli vatandaşlarımızla birlikte geniş kapsamlı yürüyüşler düzenlenmesi için harekete geçmelidirler.

Hadi M.Ali Birand, hadi Cengiz Çandar..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..