Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sabah duam!

Sabah duam!
 

Bir çoğumuzun sabah ritüelleri vardır, “Bismillahirrahmanirrahim” diyerek yataktan kalkmak, son dönemlerde pozitif düşüncenin önemi ortaya çıktıkça “Çok güzel bir gün!” demek, dua etmek gibi…

Uyandığımda gülümseyerek “Çok güzel bir gün!” diyorum, öncelikle!...

Sonra…

Yıllar önce Aborjinler ile ilgili bir kitap okumuştum, Avustralya yerlilerinin yaşama şekillerini anlatıyordu, o kitaptan kendime uyarladığım bir şey kaldı bende “Günü Selamlamak!”…

Öyle yapıyorlarmış, hoş onlar günün ilk ışıkları ile uyanıyorlarmış ama uyarlama ya, geç yattığım zamanlar neredeyse akşam üstünü bile bulsa uyanmam, pencereden gökyüzüne bakıp “Günün tüm bereketini ve getireceklerini peşinen kabul ediyorum, teşekkür ediyorum!” diyorum…

Sonra…

“Yaratıcı kaynak Allah’a dua ediyorum, senin evrensel amacına uymayan, senin sevgini taşımayan hiçbir enerjinin bana yaklaşmasını, beni etkilemesini istemiyorum, bunun için bana ayırt etme yeteneği istiyor ve korunmama niyet ediyorum! Teşekkür ediyorum!...” diyorum…

En sevdiklerimiz bile olsa, kimse adına bir şeyler isteme hakkımız olmadığından dolayı, ama içim de el vermediğinden kendimce şöyle bir yöntem geliştirdim:

“Tüm bu güzel şeyleri özgür iradelerine müdahale değilse oğlum ve tüm sevdiklerim için de istiyor ve buna niyet ediyorum, eğer özgür iradelerine müdahale ise bu niyetimin iptalini ve tüm bu güzel şeylerin yalnızca iyi birer dilek olarak kayda geçmesini istiyorum, buna niyet ediyor ve teşekkür ediyorum!” diyorum!

Yetmiyor…

“Her şeyin bana, oğluma ve tüm sevdiklerime uygun, bütünün hayrına olmasını istiyor, buna niyet ediyor ve teşekkür ediyorum” diyorum…

Ohhh… Sen sağ ben selamet!

Artık gün ne getirirse, elbet hayrımadır diyorum, hangi dersi almam gerekiyor bu durumda diye düşünüyorum mutsuz etmişse bir konu beni…

Mutluluklarda da teşekkürlerim hep baki…

Hatta, yolda yukarılara gülümseyerek öpücük gönderen birini görürseniz, şaşırmayın, işte o benim!

Sevgi ile kalalım her birimiz!...


Gülgün Karaoğlu
Haziran,26/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..