Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Sabah güzeli

Sabah güzeli
 

şiirsel melek


ŞEY……..
Sabah sabah gördüm ki öyle bir şey
Ne bir şey, ne de bir başka şey
Desem ona bir şey
Acep ne der bana o şiirsel şey.

Hey şey, şeeyyy
Senin adın nedir garip şey
Saçları uzun, gözleri bir garip şey
Döndü baktı da söylemedi bana hiç bir şey.

Bir yürüyordu ki, o garip şey
Yürürken yerleri sallayan o şey
Endamı harika bir şey
Yüreğime olmuştu bir garip şey.

Vurdu da gitti beni o garip şey
Allah ım nasıl yaratılmıştı bu garip şey
Toprak da olacak mıydı o acayip şey
Ölümsüz gibi yürüyordu o şey.

Heey şey, zulüm meleği misin sen ney
Alamıyorum gözümü senden hey
Bırak ta gideyim olmaz böyle bir şey
Ya al götür beni, ya bırak gideyim hey, şeyy.

Beddua mı aldım evden çıkarken?
Besmele çekmedim yola basarken.
Yar rab dünya dönmüyor bana bakarken,
Ya al beni öleyim, ya da onu bana ver gideyim.

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..