Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Sabah Kerem Oğuz, öğle vakti Bibliyofil ve akşam Hoşsada’yım

Sabah Kerem Oğuz, öğle vakti Bibliyofil ve akşam Hoşsada’yım
 

Başım fena halde ağrıyor. Yatmadan bloga bakayım dedim. E-posta adresimi gireceğim. Sayfanın üstüne geldim. Birde ne göreyim; “Merhaba Ahmet AYDIN” yazıyor. Daha önce başım ağrırken hiç böyle olmamıştım. Yani böyle farklı farklı isimler görmemiştim. Sayfayı yeniledim. Ama yok düzelmiyor bir türlü. “Bloglarım” kısmına tıklayınca düzeldi. Rahat bir nefes aldım :)))

***

Blogumu yayına verdim. Her açtığımda “Bu blogu ilk okuyan sizsiniz” yazıyor. Sonra yorum gelmiş. Yorumlara bakarken dikkatimi çeken bir şey oldu. Okunma sayısı ( 1), yorum sayısı (3)… Bu işte gerçekten bir tuhaflık var :))) Ya da bu migren beni feci etkiliyor :)))

***

Sabah zor uyandım. İşe gittiğimde hala gözlerim kapanıyordu. Güne sıcak çay ve Milliyet Blogla başlamanın keyfi bir başka oluyor. Mailboxımda 3 yeni e-posta var. İlkini açtım. Kerem Oğuz, gündelik yaşam kategorisine “Hava lodosmuş, bana ne…” blogunu eklemiş… Tıklıyorum hemen. Güne Milliyet Blogla başlamak keyif, Kerem’in yazısıyla başlamak ayrı bir keyif… Off yaaa yine mi? Sayfanın üstünde “Merhaba Kerem Oğuz” yazıyor… Bu migren beni iyice paranoyak yaptı. Sayfa yenile, yenile, yenile… Yine aynı… Fulla’ya diyorum ki; “Abla bak böyle bir durum var. Ben mi tuhafım, sayfada mı sorun var”… İçimi rahatlatan kelimeler dökülüyor. “ Yok canım. Teknik bir sorun var galiba. Bende de benzer durumlar oluyor”… Derin bir ohhh çekiyorum. Sorun migren ağrımdan değilmiş :)))

Madem güne Kerem Oğuz olarak başladım. Hemen muziplikler aklıma geliyor. Fulla’ya diyorum ki; “Abla bak benim yazılarımdan dolayı Bergen diyorsunuz bana, bak sayfa başında Kerem Oğuz yazıyor. Düşünsene Kerem’in adı ve altında benim yazılar…. Ahahahahah… Ehh o da olsa olsa “Acıların çocuğu Emrah” olurdu” :))))))

***

Gün içinde farklı durumlarda gözüme çarptı. Mesela e-posta adresini yazacağının kutuda farklı e-posta adresleri geliyor. E-posta adreslerine göre bazılarının kim olduğunu anlıyorsunuz. Valla isim çıkmasına güldüm ama böyle mail adreslerinin çıkması hoş olmuyor. Dilerim en kısa zamanda düzelir.

***

Bibliyofil ile konuşuyoruz. O da son günlerdeki teknik sorunlardan bahsediyor. Hatta onun başına gelen daha komik. 13.11.2007 tarih ve 09.01’de blogunu giriyor. Anasayfada bir süre kalıyor. Ama aynı bloga kendi sayfasından ulaşmak isterseniz eğer 13.10.2007 tarihine gitmeniz gerekiyor. Yani tam bir ay öncesine… Bu arada Sevgili Bibliyofil; sizinde adınız sayfama taşınanlardan :))) Düşünsenize sizin o siyaset yazılarının altında benim adım… Kimse inanmaz valla :))) Çok komik olur ama :)))

***

Niye mi yazıyorum bunları :))) Valla migrenden dolayı böyle değilim. Tamamen teknik bir sorun. Diğer arkadaşlardan da örnek vereyim ki; sadece benim yaşamadığım anlaşılsın… Sistem ne yapsın… 2601 üye ve yüzlerce blogtan sonra tersyüz oldu :)))

Fotoğraf : http://bewarecalamity.deviantart.com/store/


 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..