Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '11

 
Kategori
Mizah
 

Sabah şaşkınlıklarım

Saat çalmadı ama nedense biri dürtmüş gibi uyandım. Geç kalmamış olmayı diliyerek, artık iyi görmeyen gözlerimle telefonumdaki saate baktım. Saat beş gibi de duruyordu, altı gibi de..Gözlüklerimi takmazsam olmayacaktı, bende taktım. Aslında saat tam beş yirmibeşti. Ohhh dedim daha kalkmama çok var ama şu saati kurmuş muyum bir bakayım. Tüüüh! kurmamıştım tabii. Hemen saati tam 6 çeyreğe ayarlayıp, derin uykulara geçiş yaptım. O rüyadan bu rüyaya atlıyordum ki o sevimsiz ses başladı. Evet saat tam 6 çeyrekti. Yahu ne çabuk geçmişti. Neyse ne yapalım bir daha çalacak nasılsa dediğim anda dalmışım. Yeni bir alarmla yeniden uyandım. Bu sefer keyifliydim 7 dakikalık ara ilaç gibi gelmişti. Evet uykumu bu yedi dakikada baya almıştım, kendimi güne hazır hissediyordum da acaba neden geceden hiç bir şeyimi hazır etmemiştim? Ah düşüncesiz Berrin! Bu durumda kahvaltı falan edemezdim. Saplantılı bir şekilde yatağımı düzelttim. Dişlerimi oyarcasına fırçalayıp, gardolaptan alelacele birşeyler seçtim. Makyajımıda yapıp aynanın karşısına geçtiğimde saat tam yedi çeyrek olmuştu. Çıkmaya hazırdım da acaba Yurda'yı arasamıydım? Geçerken beni de alsaydı. Ama yok canım o telefonları duymuyor. Dün gece aradım ya. Duymadı açmadı. Açmaz tabii..cık cık cık! Pazar gecesi niye aradın ki..

EEE şey canım, dışarı çıkalım, bişeyler içer, sohbet ederiz diye düşünmüştüm..
Yok yahu, ben Yurda'yı cumartesi akşamı aradım, dün değil. Ayol peki ben pazar gecesi ne yaptım. Çamaşırları yıkayacaktım, yıkadım mı? Yoo! Peki koca pazar nasıl geçti. Öfff bu ayakkabıların içine sığmıyor ayaklarım sabah sabah!

Ne? Aaaa! Yok canım, bugün pazartesi değil mi? Hadi be! Pazar mı? İnanmam! Bak şimdi, kimi arasamda sorsam! Ya bugün gerçekten pazarsa..Milleti niye uyandırayım bu saattte..Bak görüyor musun saat yine buçuk oldu. Eğer pazartesi ise yandım yine taksiye binecem, yine derse geç girecem. Olacak iş değil! Dur şu cep telefonuna bakayım en son Hazal aranmış..03:12: 2011 de.. Bugünün tarihi ne? 04:.... hay Allaaaah! Bugün pazar! BUGÜN PAZAR!!!!!!

Evin içinde dört dönmeyi bırakıp gardroba yöneldim ordan ne aldımsa yerine astım, koltuğun üstündeki geceliğimi giydim. Yallah yatağa giderken, kendi kendime sevinç kahkahası attım ve kendi kendime konuştum: "ilahi Berrin sen ne şaşkınsın!!"
Olsun bu sevinç herşeye değer, şu yorganı üstüme çekeyim, ohhh, ne güzelzzzzzzz!

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..