Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '18

 
Kategori
Şiir
 

Sabahın Kafa Sesi

Sabahın Kafa Sesi
 

Hep o köşeyi dönünce kaçıyor tramvay.

Aynı anda içimde yücelen tanıdık sabah isyanı...

İçerliyorum, henüz yürünmemiş son elli metreye

İki dakika önce yola çıkamayan ayaklarıma dertleniyorum.

Sırtımda güneşi eylülün, bekliyorum.

Elinde, belli ki yeni yaktığı sigarasıyla bir genç kız geliyor karşıdan

Geçişini izliyorum,

İçine çekişini izliyorum,

Umarsızca yere fırlatışını izliyorum.

Beton bloklar arasında saklambaç oynayan gökyüzü için hayıflanmayı bitirmeden geliyor diğeri

Biniyorum.

 
Toplam blog
: 42
: 305
Kayıt tarihi
: 16.11.08
 
 

Eğitimci ve tiyatro oyuncusu. Yaşadığım Dünya'ya saygım vardır benim.  Ağacına, suyuna, havasına ..