Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

Sabahların gülen yüzü - Hilal Ergenekon

Sabahların gülen yüzü - Hilal Ergenekon
 

hilal Ergenekon-Nazan Şara Şatana


Güzel mi güzel, enerjisi inanılmaz pozitif, tanıdığınız anda çoook uzun zamandır bildiğiniz, yakınından biri yâda yakınınızın kızı gibi hissettiğiniz, güldüğünde güller açan mütavazi, esprili dünya tatlısı bir genç bayan.

Hilal Ergenokon…

 

Bu güzel genç kızı çok kıymetli bir dostumun yerinde tanıdım. Benim kadim dostum İnci Soydan, ondan söz ederken;

“Benim kızım” diyor.

İnci’nin birbirinden güzel kızlarından dünya tatlısı Gamze’de onu kardeşi yerine koymuş bu belli, kardeşlerinin yanına Hilal’de eklenmiş.

 

Hilal Ergenokon’u tanırsınız. O çok başarılı bir televizyoncu…

Sabahları özellikle işe gidenler hazırlanırken televizyonlarını açtıklarında onun gülen yüzü ile güne merhaba diyorlar.

Bu günlerde bir kanalda sabah haberlerini bir partneri ile birlikte sunuyor…

 

Hilal İzmir’li. Hilal’in de İzmir’li olduğunu öğrendiğimde;

“Kırk bin kere maşallah bu İzmir’in kızları hep mi güzel oluyor” demekten kendimi alamadım.

Tanıdığım çok güzel bayanlar hep İzmir’li…

 

Hilal Ergenekon, çalışma hayatında hep başarılara imza atmış. Gencecik bir bayanın yaptığı birbirinden önemli işlere baktığınızda azimli ve çalışkan olmanın faydalarını anlayosunuz…

 

Bir çok kanalda sunucuk yapmış, bazı programları sadece sunmamış, yapımcılığını da üstlenmiş.

Spor muhabiri olarak başladığı çalışma hayatında durmadan hırsla azimle ilerlemiş.

 

Televizyonlara sık çıkan biri olarak, televizyonlarda konuk ağırama, konukla konuşma, program akışları hakkında konuştuk.

“Konuğunla göz kontağını asla kaçırmayacaksın.” dedi.

Bu konu bir hayli önemli…

Bazen konuk olduğum programlarda; sorulan sorunun cevabını verirken, soranın meşguliyeti ve havaya konuşmanın ne kadar anlamsız olduğu biliyorum.

İlk başlarda zorlanıştım ama zamanla buna aldırış etmedim. Bunları anlattığımda, Hilal Ergenekon;

“Hassas konular, konukları rahatsız eden durumların olmaması gerekir.” dedi.

 

Sohbetimiz uzun sürdü.

Can Dostum İnci’nin olduğu yerlerde sohbet hep güzel olur zaten.

Gönül ne kahve ister, ne kahvehane; gönül sohbet ister, kahve bahane!

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....