Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Sabi hayat

Sabi hayat
 

Yüzleri gülmeyen insanları,
potansiyel bir suçlu olarak görürlermiş.
Mesela;
Başkalarının benim üzerindeki düşüncelerini
yüz ifadelerinden anlayabiliyorum.
Acır gibi bakıyorlar.
Gözleriyle yakın temas kurmamaları,
gıyabımda içinden geçenlerini bizzat vuruyor yüzüme.
Onlara göre benim hayatım daha da zor ve çekilmez.
Hatta kaçınılmaz doğrularım,
sabit fikirli olduğumu, ve artık bu saplantılarımdan
vazgeçmek zorunda olduğum düşüncesi kanaati bile.
Kendi tercihlerimin dışında istemediğim 
bir hayatın suçlusu ben olamam.
ve Benim beklentilerimin ötesinde bir yaşamın, 
bana empoze edilmesi ve bunun yükünü taşıyor olmam
hayat yükümlüsü olduğum anlamına da gelmez.
Doğduktan sonra ilahi bir kudret tarafından 
çizilen cizginin elimizde olmayan sebebler tarafından
dışına çıkılması, bu cizgiyi ihlal ediyor olmam,
ve size göre yanlış bir takıntının yanılgısı.
İçinizden biri kesin demiştir.
''İnsan kendi kaderini kendisi çizer''
Uzun uğraşlar, uzun koşulardan sonra farklı kulvarlar da 
önümüze aniden bir çukurun çıkması
ve bunun bizim kaderimiz, buraya düşüp düşmemekte bizim
tercihimizin olması.
Yorgun düşmek, hırpalanmak, dışa vurmak.
Geri beslemelerimden tekrar tekrar aynı şeyler üzerinde direnmek.
ve bir kuantum açılımıyla bunu tekerrür etmek.
Umuyorum ki; 
aynı doğrular üzerinde mutlaka sizin de 
açılımlarınız vardır.
''Ben de yaşıyorum'' dediğinizi duyar gibiyim.
 
Toplam blog
: 3
: 71
Kayıt tarihi
: 24.06.15
 
 

İnsan Kaynakları, şiir, yazı,  ..