Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Sabiha Hanım, Beşiktaş toplantısını kayıt altına almış!

İzni de koparmıştım ne güzel!

“ Okul arkadaşımın nikâhı var Beşiktaş Öğretmenevinde! “Demiştim!

“Geç kalmamış mı?” Diye sormuştu hanım da, kızmıştım güya!

“Bu dördüncü nikâhı!” Demiştim!

Kapıda ayakkabılarımı bağlarken aklıma geldi!

“ Sabiha Hanım da gelecekti, bir arayayım bakayım!”

İyi ki aramışım!

“Geliyorum! Toplantıyı da kayıt altına alacağım!” Demez mi?

“Nee?”

“Toplantıyı kayıt altına alacağım!”

Kayıt dışı çalışan biri olarak böyle legal mevzular beni açmazdı! Böyle durumlarda hep bir B planım hazırda bulunurdu!

“Hocam, bizim Kerem’in doğum günü var yaa! Haftaya olacaktı ama kızım iş arkadaşlarını davet etmiş. Gitmesem olmaz! Gelmesem olur mu?”

Döndüm geriye!

“Niye döndün?” Hanım merakta!

“ Arkadaşım vazgeçti nikâhtan!” Dedim!

“Niye acaba?”

“Yenge evlilik sözleşmesini imzalamamış!”

(Neyse! Bundan sonraki konuşmalarımız özel!)

Gördüğüm kadarıyla toplantı çok güzel bir atmosferde cereyan etmiş! Katılımcıları kutluyorum!

“Hit Teknikleri” konulu brifing görevinin Sabiha Hanıma verilmesini de anlamlı buluyorum!

Sanırım geçen yıl bu tür bir brifingi Ayda üstlenmişti!

Benim için çok faydalı olmuştu!

İzin almak kolay!

“ Yenge imzalamış hanım!” Derim!

Cumhuriyet altını da kutusunda duruyor!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..