Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '19

 
Kategori
Deneme
 

Sabır

 
Pek çoğumuz isteklerimizin bir an önce olmasını ister, acele eder dururuz. Bazen olmayacak duaya bile amin deriz bunun için. Oysa biraz sabretsek isteklerimizin adım adım olduğunu göreceğiz. Üstelik ortaya daha nitelikli, daha güzel şeyler çıkacak. Ama bunu başarmak hiç de sanıldığı kadar kolay değil. Sabır gösterip başarıya erişenleri can-ı gönülden kutlamak gerektiği kanısındayım. Çünkü onlar hayattaki en zor işlerden birini başarıyor: sabır göstermek.
 
Atalarımız ne güzel demiş ''Sabır acıdır, meyvesi tatlıdır.''Evet, bir şeyin olmasını beklerken sabretmek insana ağır bir yük gibi gelir. Ama beklenen her neyse olup bittiğinde ortaya beklediğinize değecek güzellikler ortaya çıkacaktır. Bu da sizi fazlasıyla mutlu edecektir. Bu yüzden hiçbir şey için acele edilmemesi gerektiğini, her şey için sabredip daha iyisinin beklenmesi gerektiği düşünmekteyim. Biliyorum, biraz zor olacak ama bol sabırlı ve güzelliklerle dolu günler geçirmenizi dilerim.
Hoşça kalın,sabırlı olun.
Necati DİLEK/4.02.2019/ Nazilli
 
Toplam blog
: 40
: 100
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

5 Nisan 1991 Aydın Sultanhisar doğumluyum. İlköğrenimi köyde tamamladım. Sonraki yıllar eğitim iç..

 
 
 
 
 
Toplam blog
: 40
: 100
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

5 Nisan 1991 Aydın Sultanhisar doğumluyum. İlköğrenimi köyde tamamladım. Sonraki yıllar eğitim iç..