Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Sabırla, umutla...

Sabırla, umutla...
 


Şimdi burada… Düşüncelerimin bir ağ gibi örüldüğü noktada… Gecenin her zaman ki halinden daha sessiz, daha karanlık olduğu… Yıldızların bulutların arkasına kaçar gibi saklandığı ve ayın önüne gelen sis bulutuna bakarak içimi dinlemekteyim… Kendimle baş başa kalmanın huzur vereceğini, gecenin beni akan hayatın içinden kısa süreliğine de olsa çekip alacağı fikrine kapıldım…

Elimde geçmişimden kalan kederleri taşıyorum… Ağırlığını önemsemeden, bana verdiği zararı düşünmeden ve gün geçtikçe içime çöreklenen bu kederlerle yüzleşmekteyim… Ne var ne yoksa biriktirmişim hafızamda. Gün gelip bana vereceği zararı düşünmeden almışım hepsini içime… Şimdi hayat, içimde biriktirdiğim kederleri avucuma bırakıyor… “Seç” diyor… “ Hayata bakışını bir süzgeç gibi değerlendir. Ne var ne yoksa aklında ve yüreğinde bu süzgecin içine bırak. Ve düşün. Sen düşündükçe, sana zarar veren her şey süzgecin deliklerinden akıp gidecektir.”

Gecenin huzuru sarsın istiyorum. Sarsın ki daha sağlıklı düşüneyim, sarsın ki aklımı bulandıran kederimin bana hükmetmesini önleyeyim. Geride kalmış kederleri, hayatımdan kazımak istediğim zaman dilimlerini, yüzünü görmek istemediğim insanları, hayatıma belirsizlik getiren her şeyi, adı konamayan her türlü olayı ve hayatında adımı netleştiremeyen, hayatımda adını netleştiremediğim herkesi silip atmak istiyorum. Biliyorum, süzgeçten bu kadar olayın bir anda akıp gitmesi imkânsız. Ama sabırla bekliyorum.

Şimdi temizlik vakti. Üzerime serpilen ölü toprağından kurtulma, kederle ördüğüm çemberimi kırma vakti. Şimdi hayata, dimdik basarak meydan okuma vakti… Yeni bir yaşam, yeni umutlar ve yeni bir masalın kahramanı olma vakti… Şimdi derin bir nefes alıp, pırıl pırıl bir dünya yaratıp, o dünyanın içindeki mutluluklara yelken açma vakti…

Fotoğraf : www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..