Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Sabırsız

Sabırsız
 

bir söz bağla güvercin kanadına
uçur
yüreğime dokunsun...
uzan
tutuver elimi
düşmeyeyim uçurumdan...
uçur
uçur yüreğime bir söz
derinden olsun...

bak itiraftayım
açlık bendeki
doyuramadığım...
küçük bir serçenin gözleriyle eşdeğer
yalnızlığım
celladım olmuş
utanırım söylemeye
utanırım bekleyişimden
yüreğimden
soğuyan ellerimden...

telaştayım
beklemeye sabır bırakmıyor duvarlar
yık
bir dokun duvara
bir dokun
yıkılsın...

tut çıkar beni bu hücreden
bir yağmur hediye et kurumuşluğuma
ıslak bir yolu benimle yürü...
yeter
benimle yağmuru paylaşsan
beni duysan
elimi tutsan yeter...

intihardayım
elim tetikte
anlatamam...
anlatsam anlarmısın
bilemem...
kimsin
tanımam...
al şu bıçağı elimden
kurtar beni
yalvarıştayım...

Deniz Çelimli
 
Toplam blog
: 42
: 320
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beni bir dağın başında kimsesiz bıraksalar, ben yine de yazardım sanırım. Doğduğumdan bu yana yaz..