Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sabit Uçlu Baston Kullananlara Müjde

Sabit Uçlu Baston Kullananlara Müjde
 

Salih Arıkan


İmkânlarımız ölçüsünde beyaz baston isteyen arkadaşlarımızın taleplerini geri çevirmiyoruz. Bazen şehir dışından isteyen arkadaşlarımız oluyor onlara da postayla ücretsiz gönderiyoruz. Görme engelliler için eğitim materyallerini posta ücretsiz gönderiyor.

E isteyen herkese baston gönderince bastonlar bitti. Sponsor aradık ve bulduk. Ama sponsorumuz ihtiyacımız çabucak karşılansın niyetiyle tekerleksiz baston almış. Her şeyde bir hayır vardır. Bastonlar geldi.

Tekerlekli baston taleplerini de yakın zamanda karşılayacağız. Ben bu baston meselesini dert edindim inşallah gücümüz nispetinde kimseyi boş çevirmiyoruz. Bilginiz olsun İstanbuldaki görmeyenler rehabilitasyon merkezide beyaz baston veriyor altı aydan altı aya isteyebilirsiniz bazı büyük şehir ve ilçe belediyeleri sosyal yardımlaşma vakıflarından da beyaz baston isteyebilirsiniz. Türkiye beyazay derneği İzmir şubesi olarak 15 Ekim beyaz baston ve özgürlük gününde toplu bir beyaz baston dağıtımı yapmayı planlıyoruz.

Aslında beyaz bastonu SGK ödüyor. Ama 22 lira gibi düşük bir meblağ. Bu ödemenin artırılması için tüm etkili ve yetkililere çağrıda bulunuyoruz. Belediyelere de beyaz bastonumuzla özgürce yürüyebileceğimiz sokaklar ve caddelerimizi bize geri vermesini istiyoruz son olarak elimizde tekerlekli bastonumuz şuan yok ama sabit uçlu bastonumuz var. Dileyen herkese gönderebiliriz yapılacak işlem basit adınızı soyadınızı ve telefonunuzu bana mesaj atmanız yeterli. Cumanız mübarek olsun.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..