Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Şablonumu değiştirdim!

Şablonumu değiştirdim!

Şimdi daha özgürlük yansıyor sayfam.

Kafamdaki şablonu değiştireli çok oldu! Her halde yirmi yıl olmuştur. Bardağın dolu tarafına bakıyorum yani!

Bardağın dolu tarafı dedim de bakın dün ne oldu!

Ertuğrul Ata bardağın yarısını içmiş koymuş mu sehpanın üzerine! Kerem de almış Selami’nin telefonunu atmış yarısı su dolu bardağın içine! Hanım neden sonra görmüş bardağın içindeki telefonu!

Gitti telefon!

Selami isyanlarda!

Demek ki bardağın dolu tarafı da her zaman olumlu yansımıyor insana!

Bardağın boş tarafının az önce insana ferahlık verdiği de düşünülmeli!

Ömrümüz de böyle!

Yaşadığımız hayat bardağın boş tarafı diyelim! Yaşadık bitti. Hep de kötü yaşamadık ama! İyi günlerimiz de oldu çoğunlukla!

Anılarımız oldu tatlı!

İnsanımızın bir huyunu beğenmem! Hep kötü anılarını unutmaz! Artıyla eksinin çarpımı eksi sonuç verir bunlarda!

Toplayacaksın!

Bakın her zaman artı çıkar!

Konuyu dağıttım değil mi?

Bırakın dağılsın!

Pozitif olun!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..