Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '14

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Saç çıkarma formülü ile eski saçlarıma nasıl kavuştum?

Saç çıkarma formülü ile eski saçlarıma nasıl kavuştum?
 

Saç Çıkarma Formülü


Yıl 2012, aylardan temmuz... Sabah yataktan uyanıyorum biraz saçım dökülmüş. Aldırış etmiyorum. Aradan 2 hafta geçerken saçım yavaş yavaş dökülmeye başlıyor ama hala umursamıyorum.
 
Günlerden bir gün sabah kalkıyorum bir de bakıyorum ki yatak dökülen saçlarla dolmuş.
 
Allahım! Deliriyorum galiba...
 
Sapasağlam saçlara bir anda ne oldu? O yakışıklı genç bir anda neden güzelim saçlarını kaybetmeye başladı?
 
Hemen doktora gidiyorum, saçlarım benim en kıymetlilerimden biri. Spreyler, vitaminler veriyor, kullanmaya başlıyorum bir süre sonra dökülme yavaşlamaya başlıyor. Yavaşlıyor ama bir türlü durmuyor. Günden günde resmen saçlarımla sonsuzluğa doğru vedalaşıyorum.
 
Çünkü dökülmenin bir türlü sonu gelmiyor. Sabah kalktığımda kendimden nefret etmeye başlıyorum.
 
Depresyona girmişim, kendimi eve hapsetmişim, insan içine çıkmaktan utanıyorum. Utanç duygusu tüm bedenimi esareti altına alıyor.
 
İnternette saç dökülmesi ile ilgili Tedavi Yöntemleri araştırmaya başladım. Çeşitli sitelere girdim bu konuda okunabilecek bir sürü şey okudum. Fakat yetmedi... yetmedi...
 
Saçlar gitmeye devam ediyor. Ben üzülmeye hatta ağlamaya devam ederken internette Saç Çıkarma Losyonu diye bir şey görüyorum.
 
Nedir ya bu? diye araştırmaya başladım. Gerçekten çok merak ettim çünkü 2 haftada dökülen saçları tekrar geriye çıkarabileceğini söylüyordu.
 
Gerçekten doğru muydu? Satın aldım ve denemeye başladım. Losyonu saçıma uygulamaya başladıkça 1 hafta içinde saç dökülmem durdu. 2 hafta içinde de eski saçlarım ufaktan geri çıkmaya başladı.
 
Aslında tam hayal ettiğim gibi olmadı fakat yavaş yavaş da olsa o güzelim saçların kafamda yeniden çıkması beni kaybettiğin en önemli şeyi tekrar bulmuşçasına mutlu etti.
 
Maşallah şimdi saçlarım fena durumda değil ama yine de şükrediyorum. Tümden kayıp da edebilirdim. Kaybettiğim saçlara elveda diyebilirdim. Fakat yavaş da olsa geri çıktı ve şu an sabah akşam tarıyorum.
 
Belki senin de işine yarar bir göz atmanda fayda olduğunu düşünüyorum. 
 
Toplam blog
: 36
: 63539
Kayıt tarihi
: 14.12.13
 
 

Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji bölümü mezunuyum aynı zamanda felsefe üzerine yüksek lisans yapıy..