Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Saçak altı aşk

Saçak altı aşk
 

Kadın iç ses: Offf, yağmur da tam zamanını buldu. İki saat fön çekmek için uğraştım, iki dakikada ıslak kedi yavrusuna döndüm. Şu saçak altına sığınayım bari.
Erkek iç ses: Bu saçak altı iyi. Yağmurun şiddeti azalsın, yoluma devam ederim.
Kadın iç ses: Ah, ne kadar hoş bir adam. Özellikle gözleri harika.
Erkek iç ses: Hımm, hoş kız. Bayılırım dolgun hatlı bayanlara.
Kadın iç ses : Allah kahretmesin, sucuk gibi oldum. Islanmadan önce karşılaşsaydık ya...
Adam karizma, cukka sağlam galiba.
Erkek iç ses : Ulan altı aydır iş görüşmesi yapmaktan anam, dinim ağladı. Bu kriz işi çok kötü bozdu, çok....Takım elbiseyi de berbat ettik yağmurdan. Bu seferki görüşme kötü geçmese bari...
Kıza bak duştan çıkmış gibi. Ne kadar çekici.
-Çok severim.
-Hı, efendim?
Erkek iç ses: Seni diyorum... Yazlık boş diyorum... Şimdi çıksak bir saate oradayız diyorum...
-Trevanian diyorum, kitaplarını çok severim.
-Haa, elimdeki kitabı diyorsunuz
-Şibumi yi de okudunuz mu?
-Yok, hayır?
Kadın iç ses: Salak, bunu da okumadım ki, arkadaşım bizde unutmuştu giderken götüreyim dedim. İnşallah kitap hakkında bir şey sormaz, yoksa karizma yerle bir.
-Okumanızı tavsiye ederim.
-Tabi.
-Yağmur da deli yağıyor.
-Hı hı, deli yağıyor.
-Rüzgar da çıktı.
-Hı hı, rüzgar da çıktı.
Erkek iç ses: Kız güzel de galiba mongol biraz, ne desem tekrar ediyor. Allah için vücudu bir harika.
Kadın iç ses: Aptal kafam, heyecandan saçmalaya başladım. Konuşamıyorum bile... Ne kadar güzel gülümsüyor. Uzun uzun konuşsak.
Erkek iç ses: Uzun uzun sevişsek.
Kadın iç ses: Tek taş parmağımda nasıl durur acaba?
Erkek iç ses: Yazlık işi ne zaman olur acaba?
-Ehem, soğuk oldu bayağı. İsterseniz yağmur dinene kadar şurada birer çay içelim ne dersiniz?
-Hmm, olabilir aslında?
Erkek iç ses: Umduğumdan kolay olacak. Çantada keklik.
Kadın iç ses: Yaşasın... Bayıldı bana.
 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..